уторак, 20. септембар 2016.

САРАЈСКО-БРИСЕЛСКИ
КРИЗНИ ПИАР

Пошто су пропале све махинације са процедурама такозваног Уставног Суда БиХ, пошто су се показале смијешнима све Бакиралије, пошто је цијела Цикорија, осим става Русије, прднула у чабар и пошто није помогао ни Пријатељ Вучић, Брисел и Сарај су предузели наношење прекривке на Референдум Српска.
Једино још понекад понека будала, типа Сефера Халиловића, говори о црти преко које се прелазак не може толерисати па ће се ратовати.
Њему нема ко да каже.
Вашу Црту, прљави генералу, прешао је Ешдаун. И тај исти Уставни Суд одлуком, нпр, о конститутивности на цијелом подручју БиХ.
Та јавносна и медијска прекривка преко Референдума, прихватање је Захтјева БиХ за чланство у ЕУ.  Неко Вијеће за опште послове којим је предсједавао тамо неко, донијело је и закључак да се приступи изради Упитника.
Па политичари у БиХ, Аишире, напали изјавама. Сад ће бити посла око испуњавања упитника. Морамо ријешити Сејдић Финци, морамо мијењати Устав, морамо бити јединствена држава јер само такви можемо 2026 да уђемо у ЕУ. Итд.
Ја, пак, мислим да је непотребна толика брига.
Све се то може поједноставити.
Потребно је имати два курира и једно ауто са припадајућим возачем.
Бакира и Уставни Суд већ имамо.
Бакир пресавије табак, напише Апелацију, Курир носи у Уставни Суд, Уставни Суд прегласава. Пресавија табак и ситну књигу пише о прихватању Апелације. Курир иде по Ситну Књигу и носи Бакиру. А од Бакира носи нову Апелацију.
Тако ће БиХ да уђе у ЕУ прије него што Ангела Меркел изгуби изборе, сљедеће године.
Та јевтина прекривка, јаловина, рударским рјечником речено, вјештачка је као и сва БиХ, као и сва политика њеног приступа, Мехор, Рефагенда, као и сва политика Брисела на пријему БиХ у ЕУ коју води НВО Хан Могерини.
Али. Ако је вјештачка, не значи да није програмирана и пројектована.
И Бриселу одговара да овдје има потенцијални гејзир локалног сукоба. Који може запалити и ратић у Македонији, нпр. Па ће се видјети, који је када практичнији за употребу, у улози детонатора.
Зато и бјежи од суштинских проблема БиХ.
● Сарајског Унитаризма Чадорско-отоманског типа,
● Избора хрватског члана Предсјендиштва
● Хрватске изборне јединице у Федерацији
● Трећег Ентитета, односно Херцег Босне у оквиру ФБиХ.
● Темељних и тешких питања која поставља Република Српска а тичу се њеног перманентног укидања.
ЕУ, Бриселбирок, додуше, нема ни снаге, ни ума, ни ауторитета да та питања рјешава.
А у повратку на изворни Дејтон, враћање у оквире Устава БиХ, поготову.
Зато даље балега врата штале, изнутра.
А БиХ забалегава просерицама извана.
Изнутра, БиХ то обавља властитим снагама.

Молер Бакир и то.