САРАЈСКО-БРИСЕЛСКИ
КРИЗНИ
ПИАР
Пошто су
пропале све махинације са процедурама такозваног Уставног Суда БиХ, пошто су се
показале смијешнима све Бакиралије, пошто је цијела Цикорија, осим става
Русије, прднула у чабар и пошто није помогао ни Пријатељ Вучић, Брисел и Сарај
су предузели наношење прекривке на Референдум Српска.
Једино још
понекад понека будала, типа Сефера Халиловића, говори о црти преко које се
прелазак не може толерисати па ће се ратовати.
Њему нема
ко да каже.
Вашу Црту,
прљави генералу, прешао је Ешдаун. И тај исти Уставни Суд одлуком, нпр, о
конститутивности на цијелом подручју БиХ.
Та јавносна
и медијска прекривка преко Референдума, прихватање је Захтјева БиХ за чланство
у ЕУ. Неко Вијеће за опште послове којим
је предсједавао тамо неко, донијело је и закључак да се приступи изради
Упитника.
Па политичари
у БиХ, Аишире, напали изјавама. Сад ће бити посла око испуњавања упитника.
Морамо ријешити Сејдић Финци, морамо мијењати Устав, морамо бити јединствена
држава јер само такви можемо 2026 да уђемо у ЕУ. Итд.
Ја, пак,
мислим да је непотребна толика брига.
Све се то
може поједноставити.
Потребно је
имати два курира и једно ауто са припадајућим возачем.
Бакира и
Уставни Суд већ имамо.
Бакир
пресавије табак, напише Апелацију, Курир носи у Уставни Суд, Уставни Суд
прегласава. Пресавија табак и ситну књигу пише о прихватању Апелације. Курир
иде по Ситну Књигу и носи Бакиру. А од Бакира носи нову Апелацију.
Тако ће БиХ
да уђе у ЕУ прије него што Ангела Меркел изгуби изборе, сљедеће године.
Та јевтина
прекривка, јаловина, рударским рјечником речено, вјештачка је као и сва БиХ,
као и сва политика њеног приступа, Мехор, Рефагенда, као и сва политика Брисела
на пријему БиХ у ЕУ коју води НВО Хан Могерини.
Али. Ако је
вјештачка, не значи да није програмирана и пројектована.
И Бриселу
одговара да овдје има потенцијални гејзир локалног сукоба. Који може запалити и
ратић у Македонији, нпр. Па ће се видјети, који је када практичнији за употребу,
у улози детонатора.
Зато и
бјежи од суштинских проблема БиХ.
● Сарајског
Унитаризма Чадорско-отоманског типа,
● Избора
хрватског члана Предсјендиштва
● Хрватске
изборне јединице у Федерацији
● Трећег
Ентитета, односно Херцег Босне у оквиру ФБиХ.
● Темељних
и тешких питања која поставља Република Српска а тичу се њеног перманентног укидања.
ЕУ,
Бриселбирок, додуше, нема ни снаге, ни ума, ни ауторитета да та питања рјешава.
А у
повратку на изворни Дејтон, враћање у оквире Устава БиХ, поготову.
Зато даље
балега врата штале, изнутра.
А БиХ
забалегава просерицама извана.
Изнутра,
БиХ то обавља властитим снагама.
Молер Бакир
и то.