ПЛИТКОЋА
САРАЈЧАРШИЈЛУКА,
ЕНДЕМСКЕ
ВРСТЕ
ПОЛИТИКЕ
Бакир Син
Изтебеговић све више личи на свог оца Алију.
Кад га
нешто озбиљно питаш, он почне Знате, има то кад ово па оно и ми вако па нако а
то море, ба и боље, само ето...
Ћаршијско,
сокачко, нако објашњење.
Тако је,
некидан, покушао да објасни стање у БиХ, коме је Сарај, Сарајски Политички
Круг, Сарајски Бошњачки Круг, Сарај Интернационални Унитаризам, па и он,
Кирбасин Изтебегвић, кумовао, свадбовао и допринио у невиђеним количинама.
Знате, ба,
Додик, ко они глупи Босанац, није баш тако рекао, вози сам у супротном смјеру и
мисли да сви други возе у погрешном.
Тим је
Кирбасин покушао да аналитички објасни политику која је произвела Референдум у
Српској, политику уништења Српске, јер његова, Бакирова и Алијина, Странка, у
свом програму има укидање ентитета у БиХ, са нагласком на Републику Српску јер
Федерација, де факто, и не постоји, обртањем цијеле дуготрајне тираније и
стављањем једне посљедице, на мјесто њеног почетка и узрока.
Та Сарај Чадор
Оптика, којој је својствено да од Једног Додика не види Шуму, наметнула је те
визире и Странцима Усранцима. Па и Инцко аналитикује. Или ћемо ми сруштити
Додика или ће Додик урушити Дејтон.
Стање,
међутим, стоји потпуно обратно.
Додик није
ни пипинуо Дејтон. Ви сте, од Вестендорпа па надаље, а и Билт није чист, вадили
курчиће на Дејтон кадгод је било неке шансе.
Ну.
То сарајско,
ћаршијско, сокачко, симпатићно, објашњавање свијета, вијека, дуњалука и вакта,
није само Алијино или Бакирово. То је тако типићно ћаршијско.
И Радован
Караџић је, када га је почивши Лазар Петровић, питао, за СРТ, како коментарише
губитак српских општина, у којима је он, претходно, боравио у краћој, званичној
и пријатељској посјети, рекао Знате, пастир воли све свој овце али му је
најжалије оних које се изгубе и страдају.
Није прецизан
цитат.
Босна и
Херцеговина тамни, копни и приближава се новом Рату, којег ће кројачи Ратова
Братства и Јединства покренути кад њима буде требало, а не кад ми довољно
закрвимо, највећим дијелом због тог прашњавог, површног, сокаћког, ћаршијског,
намјерно приглупог, објашњавања Живота између три закољачена народа.
Рјешење је,
као и увијек на другој страни ћаршије.
Подијелити
све што се може подијелити.