МЕХАНИЗАМ,
МЕАНИЗАМ,
СУСТАВ
КООРДИНАЦИЈЕ
Извидићу,
још, како се то каже на Брчком Језику.
Јер и Брчко
Дистрикт је у Механизму Координације.
Што је
неоспорна чињеница да је Босна и Херцеговина једна неозбиљна зајебанција.
Дистрикт је
смишљен као начин да се територијално девастира Република Српска а нашта је
Милошевић, као Дејтонска Српска Прилуда и пристао. Да је само на то. Ако
Караџићу Срби требају да суде, то је зато што је издејствовао да Милошевић у
Дејтону заступа Републику Српску.
Дакле,
Брчко је Механизам Дезинтеграције и нема шта да тражи у Мехкоору Европских
Интеграција.
Ну.
Сада имамо
на столу Механизам Координације који ће послужити на путу за Брисел.
На први
поглед, имаће исти ефект као и Милошевићев рат за све Србе у једној држави, као
Сарајевско схватање Дејтона и као Пружена Рука на Балкану.
Циљ
Мехкоора, Механизма Координације, јесте да се уважи ентитетска структура БиХ и
побије вјештачка представа да је БиХ Држава и да има своје Државне Органе који
воде Државну Политику. А да је Република Српка Санџак.
То је, за
Републику Српску, гаранција да се неће нешто прихватити што ће бити девастација
Дејтона, отимање надлежности Републике Српске и нова оловна плоча
унитаризације.
За друге,
Странце Усранце и Сарајево, то је само непотребан начин да се успори њихово
потпуно финансијерско територијализовање, анектирање, БиХ.
Стога је и
створен компликован механизам кроз који се може, због притиска, непажње, некомпетентности
или због колаборационизма, провући и оно што треба и оно што не треба.
Како тај
механизам изгледа.
·
Колегијум
за Европске Интеграције (предсједавајући СМ, премијери Српске и Федерације, два
предсједника влада жупанија и кантона, брчконачелник, министри финасија, у СМ,
Српске и Федерације, Црнадак, руководиоци односних институција за европске
интеграције)
·
Министарска
конференција
·
Форум
Политичких Савјетника, СТЈ
·
Комисија за
Европске Интеграције
·
Радне групе
за Европске Интеграције.
Испод је
још цијели низ делегација, заједничких, које настају са циљем реализације и
тртмртпрт.
Знимљив детаљ
је у главном Механизму. Ако се о нечему неко ад хок тијело не може договорити,
проблем просљеђује оном изнад себе. Умјесто да га враћа онима испод себе, на
дораде.
Ту се крије
механизам притиска и прања руку, односно скидања одговорности са себе.
Не знам да
ли у Влади Српске о овоме воде рачуна.
Друга битна свар јесте да нигдје није разрађен начин
одбијања, од стране Српске, а и других, неког рјешења, у смислу коначне одлуке.
Треће. Поставља
се проблем квалитета представника у цијелој тој бирократској лепези. Њихове
национално-стратешке опредијељености и оспособљености. Те проблем, који Влада
Српске мора да ријеши, сталног договора, инструисања и држања под контролом
свих учесника, у сваком процесу и на
сваком нивоу.
Четврто. Инцијативу
за формирање свих ових главних прагова Механизма покреће Савјет Министара или
Предсјдавајући.
То није
добро.
Владе Српске
и Федерације требале су за свако тијело сачинити Споразум Страна о ад хок
тијелима Мехкоора. Које тим споразумом почиње да дјелује а престаје да дјелује
када обави своје задатке, такође Споразумом Страна.
Јер. Двадесетогодишње
искуство Дејтона и Охаера нас учи да никад ниси сигуран да Фатин Чајник неће
постати Парњача.
И један
практичан савјет Влади Републике Српске.
Задужити неку
групу да прецино евидентира синтагме које ће се бацати по Мехкоору и цијелом
овом процесу. Са циљем одгонетања њихове суштине или демаскирања. И за сваку
тражити стриктно објашњење.
Још прије
покретања распада и ратова братства и јединства, почео је Терор Синтагми. На које
нико није обратио пажњу, већ их је усвајао као властити знак еуропејства и
интелектуалства.
А то је, у
ставри, први корак Анексије и Капитулације.