среда, 15. април 2020.


КОРОНАХИСТЕРИЈУ
ТРЕБАЛО ЈЕ ИСКОРИСТТИ
И ДОНИЈЕТИ НОВИ УСТАВ
РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ,
НА ЧИСТИМ
ДЕЈТОНСКИМ
ТЕМЕЉИМА

Са двотрећинским изгласавањем, у Народној Скупштини, од стране Српских Народних Посланика.
Претходно је требало надувати број мртвих од Короне, сахрањивати празне сандуке а импровизовати болнице од добровољних лажних Болесника, конфисковати компресоре од ових продаја техничке робе, да глуме респираторе, снимати Љекаре и Сестре, какомплачу за умрлима... И Усвојити Устав.
Чекај, Васићу, не можемо лагати, не можемо силовати Јавност, не можемо без Братства и Јебинства, без Међународне Зајебнице, шта ће Амер рећ.
Међународна Зајебница, ОХР, Запад и Америчка Амбасада, годинама су лагали о броју Срба Злочинаца, хапсили и убијали људе по њивама, језерима и властитим сиротињским домовима, силовали Републику Српску и њену Јавност, и доносили Нови Устав БиХ.
Тако што су наметали Институције Државе којих нема у Уставу. А нема ни Државе БиХ.
Зашто би Васић, односно Република Српска, чекао на Нови Устав, у таквој ситуацији.
Сво то насиље над Уставом БиХ, које нигдје није усвојено, за које се није питао ни један посланик, делегат или одборник чак, и које ни по каквом унутрашњем или спољном механизму, не може да буде усвојено као дио Устава, насиље је над Републиком Срском.
Нови Устав Републике Српске, само је одбрана Републике Српске. Дејтонске позиције Републике Српске.
Стање са Ванредним Стањем, још једном говори да је потребан Нови Устав Републике Српске.
Устав БиХ, онај који је саставни дио Дејтонског Споразума, не предвиђа да Ванредно Стање, или било шта, доносе институције БиХ.
*
Sljedeća pitanja su u nadležnosti institucija Bosne i Hercegovine:
a) Vanjska politika.
b) Vanjskotrgovinska politika.
c) Carinska politika.
d) Monetarna politika, kao što je predviđeno članom VII.
e) Finansiranje institucija i međunarodnih obaveza Bosne i Hercegovine.
f) Politika i regulisanje pitanja imigracije, izbjeglica i azila.
g) Provođenje međunarodnih i međuentitetskih krivičnopravnih propisa, uključujući i odnose sa Interpolom.
h) Uspostavljanje i funkcionisanje zajedničkih i međunarodnih komunikacijskih sredstava.
i) Regulisanje međuentitetskog transporta.
j) Kontrola vazdušnog saobraćaja.
*
То Устав БиХ и не може да предвиди.
Јер, Република Српска је потпуна Држава.
У Уставу Српске се помињу органи БиХ који доносе ванредно стање.
Што је  неуставно и самодопринос уставном хаосу.
Република Српска је надлежна за Ванредно Стање, Ратно Стање, за било шта од мјера против опште опасности или опасности њеног постојања, иако то нема у Уставу БиХ.
Надлежна је по принципу да све оно што није надлежност Инстутуција БиХ, надлежност је Републике Српске, односно два ентитета.
Садашње Ванредно Стање у Републици Српској, можемо сматрати Територијално-штапском Вјежбом.
Али, оно није потпуно регулисано Уставом Српске и Законима.
У Новом Уставу Српске, за ошште мјере и стања, треба прецизно регулисати улогу Српског Члана Предсједништва БиХ, улогу Предсједника Републике, улогу Народне Скупштине и Владе, улогу извјесног Штаба, улогу институција са нивоа БиХ, односно начин одлучивања о евентуалном поштовању њихових мјера, искључиво из њихове надлежности...
Да. И одлазак код Вучића, у току Ванредног Стања.