ПО
СПОТУ
СЕ ДАН
ПОЗНАЈЕ,
САМО СЕ
КОД СДС-а
ПО
СПОТУ ПОЗНАЈЕ
ПОРАЗ
Колико текста
има прије оног Фолксфагеновог Das
Auto.
А, овдје, на
Балкану, гдје су измишљени Избори и гдје је Демократија настала прије планктона
у Панонском Мору, свако ко је имао 4+ из писменог састава, постаје копирајтер.
Шта шта је Копирајтер. Писац, јебо те неблак.
Писац текстова
за рекламе.
Нешто слично,
као што пјесник постаје Новинар.
Са намјером да
текст за Политичку Рекламу у Изборној Кампањи буде што сличнији тексту ра
Рексону.
Користите наш
нови волуминозни Шампон, који вам зауставља дах и из ваше косе чини да
поиспадају сви гласови за Странку Против Перути. Тако ћете остати сами са вашим
Гласом који ће, волуминозно, како смо и открили у нашим лабораторијама, да преобрази
вас, вашу Будућност и нашу Садашњост. Ваша СПП.
Још погубинији
ефект се постиже када Креативни Тим настоји да буде духовит. Као они епохалци
који раде за СДС у ремек дјелу Кармин На Крагни.
Погубан толико
да се човјек запита како Избори окупљају толико Лудака.
Телевизијкски
Спотови у Изборној Кампањи су веома малог ефекта. Можда мало више него Билборди.
Али сви их користе
и троше огромне паре на њих, још се ТВ кућама све мора унапријед платити, само
зато што то сви раде.
Никад се нисам
могао изборити против тих Савремених Балканских Тенденција Политичког
Маркетинга.
Немаш никакву
моћ кад те Лидер.стј назове и дере се, Ево ме, улазим у Сочковац, ђе наш Билборд.
Кад се већ
морају користити Билборди, треба закупити педесет кључних, убједљивих локација
по Републици, оних са највећом видљивошћу и површином, па једноставним
графичким рјершењем Бираче само подсјетити на Странку.
Код ТВ
Спотова, било би најбоље кад би се држало правила
◙ Никад Лидер
у Споту.
◙ Трајање 10 –
13 секунди.
◙ Два три убједљива
кадра, која асоцирају на оно што је Странка радила четири године.
◙ Никада тема
која није била у врху активности Странке, у неком дијелу Мандата.
◙ Никада
текст. Осим двијетри ријечи Слогана на крају.
Слична правила
важе и за Билборде и Плакате.
Циљ таквог
Телевизијског Спота јесте само да боцне, пробуди, трзне Подсвијест у којој је
све већ смјештено о Странци, па и одлука о Гласању.
Коликогод се
ко упињао да Политику прогласи Курвом, Криминалом и Корупцијом а Власт Режимом,
Убицама и Лоповима, Гласање код Бирача има другу димензију. Једнако у Комунизму,
у доба Ћоравих Кутија, као и данас, у доба Ћоравих Политичара и Ријалитија.
Нико од њих не
насједа на јевтине трикове и досјетке, милозвучна сранија писаца чији домет је
Упишите ову Ауто Школу јер она је Школа повјерења и традиције.
Дабоме да залуд
серем суботом.
Нема
Политичара који ово могу поднијети нити аутора који то могу изнијети.
Јер сви
Политичари мисле, Избори, то сам ја.
А ови други
креативци, теротеичари и практичари Политичког Маркетинга, и не постоје.