среда, 7. септембар 2016.

УЛОГА БИЛБОРДА
У СЕКСУАЛНОЈ
РЕВОЛУЦИЈИ
КАНДИДАТА

Некако са Странцима Усранцима, дошли су нам и Билборди, Флајери, Инфо Пултови.
Сјећам се, кад сам након рата, још земљаног и амонијакалног воња, и засобом и предсобом, први пут наишао на Сити Лајт. Унередио сам се од среће. И није ме било срамота.
То је био истински Билдинг за мене.
Сјећам се како је Лидере и Кандидате хватала паника.
Гдје су наши Билборди. Шта радимо ми. Ко планира Кампању.
Гдје су наши аутопутеви за Билборде. Аналитички упитам.
И тако су у Босни и Херцеговини почели да се граде Аутопутеви.
У међувремену, имали смо много идеја и рјешења, приручним средствима на привремено запосједнутој териорији.
Можемо ли, од цолерице, сковати Билборд на Ђуриној Кошани. Можете. Де ти нама, добри рајко, пусти то одобрење на факс. Оћу.
Та Билборд Револушн, кулминирала је, некако, пред саму пропаст Есдепеа Златана Лагумџије.
Есдепе је те године Бехар Земљу Зелену претворио у Црвени Чадор. Држава За Човјека.
Ако хоћеш да ти пропадне и Држава и Партија, закупи скоро све Билборде.
У Кампањама се зна дати и 300.000 марака за закуп билборда, мегаборда и гигаборда. Добро, ови трећи још нису пронађени јер су се Штабови опаметили а Паре нестале.
Иначе, циљ је бо да се Билборд види из Свемира.
Ове године, Билборди су прднули у чабар. Јер је код Странака нестало пара.
А избори ће се ипак одржати и Странке, како која, ипак ће однијети побједу.
Ја сам, донекидан, мислио да ће због тако малог броја закупљених Билборда, све Странке имати једнак број одборника. И да је Сајам Књига нека странка за коју треба гласати. Пошто и он има Билборд.
Као Предизборни Штабљеник, мислио сам да све те паре треба дати акивистима и организационим пунктовима, за телефоне и бензине. Да могу да дођу до сваког Члана и Бирача.
И увијек сам проглашаван за Будалу.
Он ни упаљаче није штампао. Он нам разара организацију.
О графичком рјешењу Билборда не треба трошити летрасет.
Кампањоиди мисле да читав Горски Вијенац треба исписати на Билборду. И да све боје и нијансе CMYK треба да буду заступљене.
Јер, возачи не гледају куд возе. То раде сувозачи. А они блеје у билборде.
Никада није урађено истраживање о стварној улози Билборда и порука са њих. Колико их је путника и возача примијетило а колико је, на основу њих, донијело одлуку да гласа.
А и не треба. Знам поуздано да није ни један, никада, одлучио, на основу Билборда.
Једноставно знам. Одлука о гласању на изборима доноси се много прије полијепљених билборда и мјесеца званичне допуштене кампање.
У писхолошком смислу, Билборди су Нарцисоидни Сексуали Продужетак Кандидата. Њихова подсвјесна жеља да буду обожавани, да буду изнад, да иду у небо, да буду љепши и паметнији него што јесу.
То је њихов Биг Селфи које реализују Странке.
Велика Политичка Странка, има обавезу да те површнске, вашарске, позоришне прекривке, из Избора, Комуникације и Кампања, елиминише или сведе на минимум.
Повратак Људима.
Много Људи, Мало Пара.
Ко не даје важност Бирачу, даје важност Билборду.