ФЕРАРИ
ДОШАО
У БиХ,
ИСПИТУЈЕ
КОЧИОНИ
СИСТЕМ
Сви Фераријеви
пилоти рекли су да није проблем у брзини и аеродинамици њихових болида већ у
ефикасним кочницама које би омогућавале да се кочи касније од других.
И Фераријевци
дошли у БиХ.
Моле власти,
са нагласком на Мектића, којег зову Сињоре Метићини, за Црнатка знају али њега
зову Игоро Неро, па смо се једва усагласили о коме се ради, да им омогуће увид
у конструкцију и да им продају патенте за кочнице типа Реформа Полиције, Уставне
Промјене, Бутмир Бребхем, Април Добош и Сејдић Самовентилирајући Финци.
Рачунају да
најновији уређај, керамичке кочнице са електромагнетним убризгавањем
антисилница, неће моћи добити док овдашње политичке компаније не извуку
максималан профит са европског, и унутрашњег, тржишта.
Јер, сви ти
Уређаји, а било их је још, који се нису пробили на тржиште, успјешно су кочили
БиХ.
Иначе би
испала на првој оштријој Пичци Материни.
Уређаје је
конструисало Сарајево а ревизију и атесте су радили Брисел Бребхем Цомпану.
Неке Амбасаде
су само уграђивале чипове.
Тако да се
БиХ, за четвртину вијека није помакла са мјеста. Само вергла, СТЈ.
Кредибилна
Апликација, коју је данас, у костретној торби, у Брисел однио Члан П, Драган
Човић, и, како јављају, предао, по свему судећи још је једна од кочница које ће
БиХ успјешно користити на својој Стази Смрти.
И ову је
креирало Сарајево.
Њен главни
механизам је депресирање Републике Српске. Тајна сједница и однос према
партнерима из Савеза За Промјене, говоре јасно о томе.
Партнери из
Савеза за Промјене, пак, коначно сам увидио, не схватају сарајску игру. Он нису
дорасли тој фази политике.
Главни задатак
Кредибилне Апликције јесте генерисање сукоба, у дужем времену, а нарочито
сукоба са Републиком Српском.
Други задатак
је мучење лажним потапањем и слично, јер се све у Мехкору може тумачити на сто
бриселских и иљаду сарајевских начина.
Трећи задатак
је да идеш а стојиш.
А и ако не
стојиш, да никад не стигнеш.