недеља, 2. март 2014.

2718.
НА ИВИЦИ ДАЧИЋ
И ВЕШНА ПУСИЋ
НЕ СХВАТАЈУ

Ивица Дачић је, у склопу предизборног вршаја, одлучно изјавио да је Српска вјечна и да без Срба нема промјена Дејтона.
Вешна Пусић, министрица Иноземних обрта Хрватске, у склопу ординирања у Уједињеним нацијама, изјавила је да Трећи ентитет није опција и да са тим не треба рачунати.
Ја, да сам министар те Хрватске, додао бих Без Хрвата.
Различити су услови и разлози србијанске и хрваћанске изјаве.
Изјава Пусићке није баш очекивана. Није избалансирана. Калкулантска је. Краткорочна. Можда не зна да сам ја прије петнаест година јавно захтијевао Трећи ентитет. Да су јој рекли, она би сигурно промијенила своју оптику.
Ну. Ако ме занима Трећи ентитет не значи да ме занима рјешење проблема Федерације. Ако немају краве, нек комшијама цркне Федерација. А ако им је жао да цркне, нек изгори.
Ивица Даћић, без обзира што је рекао да је Српска вјечна, на политичкој ивици је.
Тадићева синтагма Ми ћемо подржати све што се три народа у БиХ договоре преведена је код Ивице у Нема промјене без Срба.
То је веома опасна теза.
Срби могу да буду за промјену Дејтона, односно за самоубиство, из разних разлога и на разне начине. Могуће је, након неке прољетне секствујушће епизоде, да на власт дођу Пичићи Бриселчићи и да пристану на све. Као што су пристали на Педеве у Сарајеву.
Права реченица, и предизборна и међуизборна, из Србије, била би За Српску нема промјена Дејтона.
Као што је опасна констатација ППВ изречена до Курца. БиХ је највећи проблем на Балкану.
Чим признајеш да је проблем, отвараш могућност да те натјерају у проблем.
Што се тиче Београда, требало би да не постоји проблем звани БиХ. Постоји Дејтон. Постоји Српска.
А остали нек се играју прстена, поклапе, пируз пале.