субота, 11. јун 2016.

ВУЧИЋ ЈЕ ПРВИ
У НОВИЈОЈ ИСТОРИЈИ
ПРИМИЈЕНИО
СЛОЈЕВИТУ ВЛАСТ

Већ сада је јасно да је Феномен Вучић политички тренд, политичко вријеме, за анализу. Али не стања Вучића већ Стања Србије.
Моја капитална констатација да Свако од нас има болести које га чине нормалним, не вриједи за Политичаре. Лидере. Вође. За њих је, а и за НДД Сферу, то опасно.
Нажалост. Вучића Политичке Болести чине нормалнијим него иначе.
Вучића се у јавности мало анализира.
Они који су требали, давно су га и перфектно изанализирали.
За општу употребу препоручујем текст Дарка Худелиста којег је објавио у Глобусу, 18012013е.
То је врхунска новинарска скаска, сторија, што би рекло Србовље, из које у сваком пасусу избија најозбиљнија политичка анализа.
Коликогд Србима Србије било тешко, или заносно, јер постоји и такав слој грађана бирача, бити под Влашћу Вучића, ради се о законитом тренду који траје од Распада Југославије. Од било ког датума из тог догађаја али који може бити смјештен и непосредно прије самог чина. Осма сједница, напримјер.
Александар Вучић је логичан наставак, не и завршетак, Слободана Милошевића.
За Србију би било капитално да се озбиљни независни политички и друштвени умови дохвате анализе ове тезе.
Без тога се неће Србија моћи преобратити из Колијевке Поданичке Диктатуре у Колијевку Прихватљивог Вође.
Пошто Србија не може без Вође.
Ја не могу озбиљно да се бавим Вучићем. Јер, не живим у Србији. Јер, немам непојавних чињеница. Јер, ме не занима превише, осим онолико колико се то рефлектује и утиче на стање у Републици Српској.
Шта су обиљежја и посљедице Вучићевог Стања Србије.
► Деградација Свега Постојећег. Дијагноза је преширока за објашњење па чак и набрајање. Све вриједности се убрзано унижавају, од естрадних, спортских до вјерских и уставних.
► Поданичка Србија.
► Србија без граница.
► Србија без Устава и Суверенитета.
► Србија без Права.
► Србија разореног политичког, страначког мозаика.
► Економски разорена Србија.
► Бриселски и косовски понижена Србија.
► Србија на Нато клиновима и на Руском Крсту.
Морам да будем објективан.
Карактер Вучића је много допринио његовој Политици, њеним карактеристикама и њеним валерима болесног аутократизма. Пратим га још откада је био Министар Информација.
Он је један од људи који могу да буду ефкетни и добри било којој Власти. Али је свакако један од људи којима никада не треба дати Власт.
Међутим. Није Александар Вучић узрок, креатор и произвођач свега набројаног и много непоменутог а свакодневно практично трагичног у Србији.
Он сам је много више производ Трендова Србије, врхунски производ, један од ријетких који може да побољшава и унапређује те трендове, у њиховој погубности и силазности.
Та дијалектика у којој Вучић побољшава трагичне трендове а они га чине јачим, опаснија је по Србију од самог Вучића и његове Власти.
Вучић је развио технологију Власти која је изузетно ефикасна. Без обзира што је на изборима изгубио много посланичких мјеста.
Сегментирана, слојевита, као заштитна одјећа против хладноће и метака, та технологија практичне власти сложена је овако.
► Празна Медијска Доминација. Србија је једна перманентна Вучићева Конференција За Медије. Он тиме постиже два циља. Одузима свима другима простор. И, нинашта се не обавезује. Јер Празнина, Театралност, Лаж, које су обиљежје свих Вучићевих медијских наступа, не обавезују га.
► Нејавна дјелатност према свим слојевима Власти и сваком субјекту друштва, од економије до бирача. Вучићеви црнокошуљаши, фантомкаши, утјеривали су Сигурне Гласове у недавним изборима. Када је то радио грађанима по солитерима могуће је замислити шта ради неким директорима предузећа и другима. Сигуран Глас, иако изборна синтагма, јесте Синтагма  Диктатуре.
► Подскотност.
► Лансирање Негативних Догађаја. Бриселски споразум, Пад хеликоптера, Савамала...
► Медијска Прекривка Негативних Догађаја. Али и цијеле Србије. Офармана Србија свим бојама кича, шунда, безвријеђа и небитноће.
► Ефектуирање, поентирање, након неког времена, сваког Негативног Догађаја, за себе, у своју корист. Што Вучић ради саврешено. И ту он нема иностране савјетнике и менторе, као што круже фаме о томе. То је његов лични талент. То су Болести које га чине медијски ефектним. Друга страна те појаве је Србија, која је непостојеће добар хумус за такву расаду.
► Потпуно подшапљивање Медија. То је примитивна политичка црта Вучићевог Карактера. Она доноси Дукате, једно вријеме. А кад почне да доноси други дио пакета, то ће бити Крв. Већ сада се Вучићева Епоха Власти може, окарактерисати као Дукати и Крв.
► Лажна Неутралност, Вучићева, не Србије. Јер, скоро сва Србија је за Русију.
► Уништавање Политичких Противника. Што је добро за њега а погубно за Србију. СП и Дачић, нпр. Очито је да Дачић, а и цијели СП, не смије у Опозицију. Јер, има репове на које би му Вучић стао са свечетири. И уништио га. Дачић је прихватио мање зло. Да га Вучић, и Социјалистичку Партију, уништава док је у власти, темељито и успорено.
Све то се догађа у веома негативним условима. Да није тако, нешто би барем било кочница, сметња, том претварању Србије у Вучију.
► Интелигенција атомизована, ућуткана и самоућуткана.
► Црква потчињена.
► Војска разорена.
► Политички Противници упросјачени, некомпетентни, без националне харизме, без визије и без одлучности на жртву.
► Службе потпуно у функцији.
► Скотослужбе на помоћи, на површини, а на одмоћи, под водом, за Вучића и Србију.
► Медији у стању усмрђене трулежи.
Шта је излаз за Србију. Којег, нажалост, нема.
► Пети Октобар. Који ће, чак, и ако почне искрено, изворно, бити искориштен од Скотослужби. Чиме ће Негативни Трендови Србије бити продубљени и убрзани. Док се Наивни Народ буде одушевљавао падом Вучића и пикантеријама о томе.
► Војни Удар. Који не може да прође без примања к знању, барем, од неке од Скотослужби или од оне коју воле у Србији. Што значајно умањује његове друштвене и националне ефекте.
► Економско, убрзано, окретање Кини и Русији. Које Брисел и Вашингтон не би допустили и по цијену новог бомбардовања Србије. Али које би Србији донијело ефекте рада и запошљавања као и санирање политичке сцене.
Суморни текст о Србији и Вучићу могу да завршим лажно оптимистичном, правом вучићевском патетитчно-театралном, реченицом.
Можда овог тренутка нека мајка у Србији рађа некога ко ће, кад дође вријеме, да се, наобразован, охрабрен, осавремењен, национално непоколебљив, неличан, сав посвећен Отаџбини, запути по тој Земљи Србији и исусовски придобија присталице, створи Покрет па Политичку Странку и побиједи на изборима, разапевши сам себе на Крст Жртве, да то, њему, не би урадили други.





СНСД АКТИВИСТИ


ЗЛАТНА МЈЕСЕЧИНА



петак, 10. јун 2016.


ОПЕТ
ВАШИНГТОНСКИ
СПОРАЗУМ
ПРОТИВ
СРПСКЕ

Савез За Промјене, мада су то ни Савез ни Промјене, који је, иначе, позициониран као Невладина Организација за протесте, скупове и транспаренте, једна врста тужног путујућег политичког циркуса, велика је штеточина по Републику Српску, што је квалификација, на мојој скали националне деструкције, много изнад обичне Издаје.
Јер. Издаја је ствар Пичака. Једнократни посао.
Национално Штеточинство је деструкција дубљих и дуљих димензија.
Иако површно изгледа да је цијели Пројект сачињен да би Иванић заузео фотељу ЧланаП а губитници се, уз њега, угузичили на погодна сарајска мјеста, чињенице су координатније.
► Савез За Промјене потпуно је уништио позицију Републике Српске на нивоу Заједничких Органа и у БиХ, односно у Сарајеву.
► Савез За Промјене је значајно умањио позицију Републике Српске код Непријатељског Страног Фактора у Сарајеву и код Шаптача Унитаристима. То се тек недавно почело открављивати, њиховим сазнањем да је Савез За Промјене, по ефекту и потенцијалу Гокурац.
► Савез За Промјене довео је до дебаланса у односу снага на нивоу БиХ које је СНСД, у току два мандата био преокренуо из 1:2 у 2:1, гдје је Српска, односно Срби, била у двојци. Својим коалирањем са Сарајевским Пробосанцима, уласком у Народњачки Блок Странака, учешћем у сарајевској власти без политичког програма, без јавности и сарајевским властницима унапријед саопштених националних координата, Републику Српску су у Сарајеву представили у умањеној верзији и капацитету. Лажно су сугерисали да су они Република Српска. А оно што доље има, то није ништа. То су Криминалци. Зато им је и наложено да руше институције. Народну Скупштну, РТРС, Владу Српске. Да траже оставке и ванредне изборе.
► Савез За Промјене својим присуством у Сарајевској Власти, својим нечињењем, својим аналфабетизмом и својим колаборационизмом, омогућио је нелегално и тихо капитално дјеловање против Републике Српске и сада и у будућности. Механизам Координације и Попис. А сада се ради и на Прегледу Одбране.
Савез За Промјене, дакле, значајно је утицао да Хрватски Фактор, Човић и ХДЗ, промијене однос према Републици Српској. Не само према Есенесдеу.
Човић је, очигледно, ударио у зид у погледу Трећег Ентитета па је кренуо у агресивну бриселизацију и натоизацију, настојећи, тако, мекше и у дугом времену да одваја Хрвате од Сарајева. Јер је та бриселнатоизација, нарочито бриселизација, неспојива и  против политике туркизације Бакира Изетбеговића.
У том новом мозаику Човића, мало мјеста има за Републику Српску и за СНСД. Он је процијенио да од Савеза За Промјене нема никакве користи и једноставно се са муслиманима Сараја уједино да ради на низаштонејебавајућој бази према њима. Односно према Србима.
То је тај прави сарајевски однос 2:1. Комарица и Кавазовић, као двије Политичке Будале, само су случајно дошле у коалицију. Јер они тако изјављују и мисле у дуљем свом дјеловању.
Човићево осамостаљење директна је посљедица дјеловања, слабости и неспособности Савеза За Промјене.
Савез За Промјене значајно је ослабио Републику Срску и њену позицију у БиХ.
То ће се наплаћивати не једнократно већ у времену које нам предстоји.

Неће дуго. Сарајски Бакир Чадор ће, прво, пред Савез За Промјене поставити услов. Да се од Пробосанаца, преименују у Босанце.


четвртак, 09. јун 2016.

МОЈИ ЦВЈЕТОВИ КОД КУЋЕ ЗА КОСИДБУ, ШИШАЊЕ, ЗАЛИЈЕВАЊЕ И ХРАЊЕЊЕ МАЧКОВА

















ЗИДАМ ПОСТОЉЕ ЗА СКУЛПТУРУ
КАМЕНЕ ГЛАВЕ СА ДВА ЛИЦА




ШТА ЋЕ БАКИР
НА ВЛАШКОЈ
ТЕЛЕВИЗИЈИ,
ПЕКСИЈАНУ
ЈЕДНОМ

По оном отоманском лицу, којег није имао Бабо Алија, баш у тој мјери стајлингованог, види се шта Бакир Изетбеговић мисли о Србима. Мисли у категоријама Сиротиње Раје коју Режим овдје изгладњује и трхбушчићи.ба ће, само полахко, учинити да Србчад дођу памети и прашњавим сокаком сваки до бега свога, за кору крува.
Политички је, тахкође, јасно и прејасно шта мисли. Његова странка, Странка Демократске Чадоракције, против је Дејтонског споразума, против је Републике Срске, против је Српског Народа. Јер програмски има опредјељење за БиХ без ентитета.
Осим тога, не морам да гледам Бакир Чадорлију, и слушам, довољно је да чујем Савез За Промјене и Младена Пробосића.
Шта мисли Бакир Чадорлија Аишире.
Од двадесет исламских бораца, које се зове терористима, а које Независне Новине детаљније представљају, као људе који су или су били пријетња Балкану, скоро сви имају држављанство БиХ а рођени су највише у БиХ и понеко у Албанији, Словенији итд. Само један је рођен у Добоју, на подручју Републике Српске. Али је живио у Тешњу.
То говори о томе како Сарајево мијења муслимане.
А како муслимани у Спској друкчије гледају на свијет.
Јер и једни и други су исти људи, из истог гнијзда, исте Југославије.
Ко је промијенио муслимане Федерације.
Тета Виолета и Комшић. Да ли.
Бакир Изетбеговић не треба да се излаже на екрану Радио Телевизије Републике Српске. Јер.
► То неће допринијети демократизацији мјеста РТРС у медијском простору. То је мрља у каријери. Као и Сјеберина Пјебачица у Дневнику.
► То је домета Политичког Фола Независних Новина.
► То неће промијенити однос Бакир Чадорлије и његовог Политичког Круга, према Републици Српској. Јер ће његови у Српској, Сазап, и даље да се залажу за Принудну Управу над Српском Државном Телевизијом. Што је мало умивенији јехзик Бакира Изетбеговића и Сарајбакира уопште.
► То је слабост Републике Српске. Јер то Сарај Бакир Чадор, Амамб и Шаптачи Унитаристима тако тумаче. А тако тумаче и свемудри Српски Бирачи. Као што је слабост Савеза За Промјене нападни колаборационизам и клањање пред Политичким Сарајевом.
Можда то они, Сазап, виде као своје европејство. Данас Пандица изјављује да је битно да је откочен европски пут. Отприлике, јебеш попис. Да, баш. Мени је њена прабаба стално говорила, Сине Рајко, само да откоче европски пут.
Европски Пут је пут Нато Пакт Ропства.
Можда Сазап то види као своју демократску ширину, толико битну разлику у односу на Мрског Режимског Додика. Али. Српски Бирачи и њихови Прбосанци На Миљацки, то виде као слабост.
Одавно је у Босни Сокаку Мржње свака сусретљивост знак за дозволу да те нагузим. Иначе, ако нећеш и ако сам у моћи, главу ћу да ти одрубим.
Тамо гдје се нације и вјере боре за отимање територија, земље, а то је у случају муслимана БиХ, према Србима, одвјековно, тамо нема сусретљивости, демократије, еуропејства, колаборационизма, савезништва, ширине.
Тамо су Подјеле једине вратнице, прозори и путеви.
Подјела је наша Звијезда Сјеверњача.

А, како видим, ни његови нешто не њуше то гостовање. Нико не преноси мудре чадорске ријечи Бакира Изетбеговића. Изегленисане на РТРС.
Шта ће, дакле, Бакир Чадорлија код Влаха.
Осим, ако то није прихлика да се мало загладе и да нас заварају. Опет.

среда, 08. јун 2016.



ДРВО У ШУМИ ГРАДА

СТАРИ ТЕЛЕФОН

ЉУТЕ ПАПРИЧИЦЕ




ЖИТО НАС ЈЕ ОДРЖАЛО

ЦИК,
ИЗБОРНЕ
ИМПРОВИЗАЦИЈЕ

Бројне су слабости изборног законодавства, изборних институција и изборних процедура у БиХ.
Али није реално очекивати да тај сегмент живота буде бољи од цијеле сподобе звана Босна и Херцеговина.
Јер. Бирачки спискови су, поред кретањем становништва, које је, истина, већ одавно значајно смањено у односу на прве године послије рата, оптерећени нетачностима и хаосом због низа других закона и регулативе. По којима се свака будала типа Јуришић или Муазуки, може регистровати Ђеоће, на пишање и гласање у БиХ.
Ну.
И ЦИК БиХ доприноси хаосу. Дабоме, на основу Закона. Којег није могуће промијенити. Јер то није успјело ни Интерресорној Радној Групи. СТЈЖК. Жарено Калајисано.
Пред сваке изборе мијења се мозаик Бирачких Мјеста. Јер се ЦИК држи правила да једном БМ не треба да гравитира више од 1.000 бирача.
То доноси бројне проблеме Бирачима.
То многе од њих спречава, деморалише и онемогућава да изађу на Изборе и обаве своје демократско право, дужност и сексуални ужитак.
Општинске изборне комисије, на основу одлука Цика, комадају бирачко тијело и бирачка мјеста, полове улице и слично па се догађају комичне и збуњујуће ситуације.
То је проблем градских средина, не свих подручја. Па, једна страна улице гласа тамо а друга вамо.
Сви бирачи би требало да провјере гдје гласају или да уредно добију обавијест о томе. У пракси то, дабоме, не функционише.
То прави и велике проблеме Великим Политичким Странкама. Зато што су организоване и што имају много активиста, чланова и гласача. То их доводи у ситуацију да у задњи час повећавају број својих активиста и да их обучавају и да их распоређују на нова БМ. Да организацију прилагођавају у ходу. Да у задњи час дистрибуирају спискове и организују логистику.
То, коначно доводи до смањења броја гласова за ВПС. А мали љигавци немају тај проблем. Јер њихов квантум гласова се креће до једног одборничког мјеста. ВПС могу у тим преправкама Бирачких Мјеста, да изгубе два или три одборника. Ако не могу брзо да се прилагоде новој ситуацији.
Проблем је, када је ЦИК БиХ у питању, нерјешив.
Практично је рјешив. Повећањем броја кутија и званичног особља на истом мјесту, може да се услужи и више од 1.000 бирача. Је не излазе сви који су на списку.
То би Бирачима и Странкама олакшало изборни демократски живот.

Вријеме је да се Бирачка Мјеста устале. Као и Цркве, Жељезничке Станице и Озбиљније Кафане.

уторак, 07. јун 2016.


НЕКОМПЕТЕНТНОСТ
ЈЕ ПОСВЕ ДОВОЉНА
ЗА ИЗДАЈУ

Ако ти Рафи Грегоријан дође у званичну, краћу и пријатељску посјету, непритељ ти је, с леђа, већ дубоко зашао. Га завукао.
Тако је Највећа Српска Несрећа у Сарају, Драган Мектић, министар, у Савјету Министара, безбједности, сигурности и највљивања хапшења највећих политичких риба, јуче примио Грегоријана.
Злочинац се враћа на мјесто злочина.
Том приликом је изјавио, Мектић, да ће Савјет министара донијети Одлуку о координацији и надлежностима цијелог насада безбједоносних и полицијских агенција у БиХ.
Човјек чије је темељно образовање ШУП, Школа ученика у привреди, не мора да зна да се та област реглише законима. Али би било пожељно. А ако не зна, не треба да прича о томе. Док се не распита како се доносе Закони. И док му неко не каже да је СМ помоћни орган Предсједништва, како је уређено у Дејтонском Мировном Споразуму. А не како то схвата и практикује Бакир Чадор Унитарија.
А он, Мектић, и остали Пробосански Срби, томе дају велики допринос својим уживљавањем и позицију, важност и сарај ћаршијско тетошење.
Данас је Мектић појаснио. СТЈ.
Нема говора о Реформи Полиције. СТЈЖ.
Ми ћемо донијети једну одлуку којом ћемо формирати координационо тијело које ће координисати бробу против тероризма и терористичку превенцију. СТЈЖК.
То је, неоспорно:
► Ново тијело на нивоу БиХ. А сачињавали би га министар у СМ, главни тужилац БиХ, ентиттески министри и директори ентитетскох полиција.
► Установљење нове надлежности Сарајева.
► Изванинституционална Унитаризација. Нешто као присилно окупљање лидера политичких странака који треба да пристану на Уставне Промјене.
Мектић, дакле, не схвата шта Грегоријан хоће од њега. Хоће, дајући му лажну важност својим доласком, да преко њега ради оно што треба да ради Полиција Републике Српске.

Та општа Мектићева некомпетентност, као и Шаровићева и Црнаткова, довољна је за двије, по Републику Српску, катастрофалне тенденције, Издају и Унитаризацију.

понедељак, 06. јун 2016.


ПОПИС
ТРЕБА ДА БУДЕ
НАУК СРПСКОЈ
ЗА СВА ВРЕМЕНА,
СВИ НАШИ УНИВЕРЗИТЕТИ

Попис становништва је још једна Осма Офанзива коју је Република Српска организовала против себе.
Још једна изгубљена битка послије ратова Братства и Јединства. Још један класични српски неопрез. Још једна вјековна српска доброта, наивност и понизност. Још једна аналфабетска трагедија српских мудоклапчина које се изабере за посланике и делегате у Парламентарној Скупштини БиХ и које се именује у Савјет Министара. Још једна клективно психолошка мањкавост Срба да не мисле прво на себе, и Српску, већ на сваку ћаршијску и страну прилуду.
Сада је јасно неколико чињеница.
► Законотура о Попису прихватана је и подржана без икакве мисли о интересима Срба и Српске.
► Српска и Срби су кобудале улетјели у подвалу. Тражили су Попис да се установи стварно стање становништва а добили су Попис који намеће муслиманску таблицу множења и нестварно присуство муслимана, Бошњака, Норвежана, Швеђана, Нијемаца, Холанђама, Данаца... нарочито у Српској.
► Република Српска није се осигурала у тој Законотури. Није уградла механизам ентитетског пописа, није уградила механизам консензуса страна, није омогућила да издвоји свој Попис и објави га, није изградила валидну процедуру непризнавања Пописа.
► Посланици ПС и чланови СМ обавили су у случају Пописа, да је само у том случају, Противсрпски Посао.
Шта треба да убудуће раде они који се шепуре у парламенту БиХ и у Савјету Министара:
► Да траже од Народне Скупштине подршку за своја гласања и прихватања и да се усагласе са њом, без обзира да ли су из Позиције у Срској или Опозције. То треба законски регулисати за српске сарај парламентарце и чланове Савјета Министара, укључујући и ЧланаП.
► Да за сваки пројект На Нивоу БиХ, траже Споразум Страна. Има у Дјетону па нека прочитају.
Шта треба Република Српска и Политичке Странке да подузму:
► Да заједно, Парламентарне Странке, објаве политичку декларацију о непризнавању Пописа.
► Да заједно, Парламентарне Странке, објаве политичку декларацију о непризнавању прегласане одлуке Уставног Суда о Конститутивности свих на цијелом подручју БиХ.
► Да Народна Скупштина Републике Српске донесе одговарајућу одлуку о непризнавању Пописа.
► Да Народна Скупштина Републике Српске „врати“ Химну и Грб Републике Српске.
► Да се учини да сви који су досад били у ПС БиХ и у Сарај Дому Народа, као и у Савјету Министара, не могу бити поново кандидовани и предлагани.



недеља, 05. јун 2016.

МАЛИ БИЈЕЛИ ПСИЋ

ЧОВЈЕК ЗАСИЈАО ЊИВУ РАЖИ.
ЗА ОРДЕН.



ЦВЈЕТОВИ МОЈИХ
КАМЕНИХ РАДОВА


















ЦРКВА У БАЊАЛУЦИ