петак, 20. септембар 2013.

2341.
ДУЖИНА ПЕНИСА
И ЉЕПОТА
БОСАНКИ И ХЕРЦЕГОВКИ
 

Чујем се, некидан, са својим шпанским пријатељем. Каталонским. Којег сам упознао тако што сам га изорао из једне бразде код корнер заставице на његовом лијевом крилу, на утакмици у Барселони. Како си, Каталонац, тако ме зове због мог одушевљења Каталонијом. Добро сам. Здрав сам, не жалим се, имам нову цуру. Мислим, схватиће да се зајебавам. О, о, честитам, из које је земље, пошто си фудбалски интернационалац, гдје си је нашао. Ма, ту, наша је, Босанка и Херцеговка. Па то су двије цуре. Прохибиција. Ко кад бих ја имао цуру Шпањолку и Францускињу. Није прохибиција, бигамија, полигамија, харем, СТЈ. Али ово је једна цура. Код нас се жене тако зову. Босанке и Херцеговке. Како ниси чуо да су међу најљепшим женама на свијету. Ти мене зајебаваш. Схватио је. Откад бекови знају шта је женска љепота. Ма, необавијештен си. Ниси регистровао да је важан амерички портал објавио да је мис природног женскиња у свијету Босанка и Херцеговка. И да је објављена карта дужине пениса. И да у Кини и Индији имају најмање пенисе а ми овдје приближавамо се онима у Африци. Не знаш шта значи народна хегеловска Будалу оће курац. Па откуд Кинеза, онда, толико. Јебига, не знају да га употребљавају. Они га такорећи пенетрирају, служи им за секс и расплод. Код нас пенис служи за показивање. Зато им нисам могао превести овдашњу фолклорну ријеч Курчење, кад сам био у Шангају.
Не зна Каталонац још тога колико оћеш.
Нисам ни ја знао док није нека професорица сарајевске естетике објаснила да женска љепота није љепота ако нема нешто оно испод. А то Босанска и Херцеговка има, вели. Није речено, у великој анализи Анадолу Агенције, на шта је мислила. И још је директорица сарајевског фешн вика, Амела, то подебљала. Стално мораш да радиш да би се доказала и постала лијепа.
Срећа да нисам млад. Шта мислиш, нађем ту цуру, Босанску и Херцговку. С које стране је Босанка а с које Херцеговка. Којим језиком говори. Кад не говори ни Босанским и Херцеговским.
Неуморан је сарајски дејвид коперфилд. У стварању илузија за унутрашњу употребу. Те бразилске љепотице, а и фудбалери, наруке не могу да им полију. Чак се и Горан Бреговић преселио у Сарајево. И сву уштеђевину пренио у сарајске банке, јављају портали.
Још само да се врати Ајем Есир Али па да љепота мултиетничности буде комплетна.