четвртак, 7. новембар 2013.

2444.
КАД
СЛУЖБЕ УБИЈАЈУ
ИСТИНЕ
НЕ ИЗБИЈАЈУ
 

Шест година се вија именом покојног Милана Вукелића.
Видим спрејни графити су преплавили бањалуку. Милан Вукелић. Црним словима.
Сваки божији опозиционар, плаћеник, употребник, фолирант и политички позориштарац, маломало, извикује како је Вукелића убила Земљишна Мафија. А ЗМ је ООУР Режима. Јебо им Режим Мамицу у Пичкицу.
Знао сам почившег Милана Вукелића. Када сам монтирао настрешницу испред атељеа, ишао сам регуларним путем, иако сам могао да налијем бетон поставим жељезне стубове и зашарафим осталу конструкцију. Село је то. Завод за изградњу, Бањалука, гдје је Вукелић радио, требао је да исколчи тај темељ, одобри те радове, надзире, не знам шта све не. Вукелић је био одређен да то уради. Он долазио, посао обавио, ја Заводу платио.
Био је обичан човјек. Мало ми је било чудно што сваки пут каже за колико је минута стигао из Шехера, одавде, оданде. Возио је брзо, према тој минутажи, иако је имао неко обично ауто. Звао ме да играмо карте у тој некој кафани. Гдје је играо и када је кренуо у смрт. Немам, Милане, те мане. Ништа коцка, секс, алкохол, дрога. Замонашио сам се.
Никада није помињао ту Земљишну Мафију, нити било шта у вези са земљом, лоповима, мрмцима, парама, корупцијом.
Знам да је исфорсиран као борац за земљишно поштење. Мада то не постоји. Поштење је узело земљу и Индијанцима.
Убиство Милана Вукелића је услиједило тек пошто је постао Звијезда Борбе Против Земљишне Мафије. Да је неком конкретном стао на жуљ, тај би га убио прије него што је посто естрадни одстрелник. Моја теза је, дакле, да су Вукелића убиле Службе. Да би служио баш за ово за шта данас служи. Да га се, покојног развлачи у ситнополитичке сврхе.
Даљинска или топлинска бомба под Вукелићевим аутом надилази технологију Кркана Земљишне Мафије. Технологија Кркана је сачекуша. Евентуално Калашњиков.
Шта је заједничко неким убиствима на просторима бивше Југославије. Ћурувија, Леутар, Копања, Вукелић. Добро, Копања је жив.
Никада нису откривене убице.
Кад Службе убијају, убице се не откривају. Осим ако то Службе не желе. Службе убијају из различитих разлога. Нису увијек политички. Некад су новчани. Некад пописни. Вишак робе на складишту. Некад отписни. Не требаш више.
А зашто би жељеле да се убице открију. Кад управо Службе убиру плодове.
Погледајте мало детаљније ко стално помиње Вукелића. И у ком ритму.