субота, 22. јун 2013.


2166.
СРПСКИ
ОТПАД,
Е ГОВНИНЕ,
ПЕТАР ШЛИЦЛУКОВИЋ
И ДЕЛИРИЈУМАНИЈАЦИ,
ПРОНАШЛИ
НОВОГ НЕПРИЈАТЕЉА
 

На одстрелу је Мухарем Баздуљ. Травничка и сарајевска културна институција. Човјек који може да оде у Загреб и у Београд а да не трепне. Човјек начитан и написан.
Његов гријех пред Свемошњим Чакширефендијом, Зукфеслијом и Димијадамом, Петром Говнинаром, само је у томе што је поменуо васића у једној колумни.
Фашистоидни Турфајери, Питер, прије свих, занемарио је чињеницу да Баздуљ није бранио мене у тој колумни. Али спреман је да му подметне и да ужива да то преносе његови сараднички прдпортали.
Нашта сам и ја спао. Да ме напада Шљам Србије. Тако су ме нападали и Шешељеви Радикали. Па гдје су сад. Тако ме је нападао и Охаер. Па гдје је сад. Силајџић.
Бидите добри према мени. Не ради мене. Ради чињеница и трендова.