DRŽAVNI UDAR OHAERA
Informacija Vlade Republike Srpske, na 30 stranica, pod nazivom Lažno prikazivanje društvenih i ekonomskih prilika u Republici Srpskoj i podnaslovom: Ohaerovo kreiranje i održavanje nestabilnosti u BiH kroz djelovanje Rafi Gregorijana i drugih protiv Republike Srpske, koja sistematizuje činjenice prije i nakon tužbe protiv udruženih mediokriteta, plaćenika i podrepaša, Barašina, Furlana, Gregorijana, Apčera, Šahbegovića, Hadžiomerovića, Vaskovića, Babića i Lukača, pokazuje da djelovanje dobrog dijela, javnog i tajnog, međunarodne zajednice u BiH, pod okriljem OHR kojeg su strane potpisnice Aneksom deset pozvale u BiH a koji je odgovoran Savjetu bezbjednosti UN jer je imenovan u skladu sa relevatnim rezolucijama tog tijela, ima sva obilježja permanentniog državnog udara u BiH.
I to pod okriljem Ujedinjenih nacija a uz saučešće zemalja koje su se samoproglasile Savjetom za provođenje mira.
Poznato je kako se izvodi državni udar. Ovisno od zemlje, potrebno je zavladati nekolicinom važnih poluga kao što su mediji, policija, tužilaštvo i sud a raspustiti ili blokirati vladu i parlament. Eventualno šutnuti predsjendika države u dupe.
U praksi se sve to izvodi munjevito, u jutarnjim časovima. Kad ljudi pođu na posao, vlast je već nova.
U BiH, pod okriljem Ohaera, državni udar se izvodi temeljito i permanentno.
Najprije je zavladano vojskom. Reforma odbrane, koja je u stvari značila ukidanje Vojske Republike Srpske koja je, za razliku od ostalih „komponenata“, sigurno bila zapreka sa silom takvoj vrsti antidejtonskog djelovanja.
Ostao je lakši posao. Ohaer je bio formlano utočište Gregorijanu za dugotrajno organizovanje državnog udara u kome je potčinio:
· Medije (koliko mu treba)
· Tužilaštvo BiH i uneređenog tužioca Barašina
· Sud BiH sa fasadiranom predsjednicom suda i grupom međunarodnih samozvanika sumnjivog morala i namjera
· Nevladine organizacije
· Konglomerat plaćenih telaldžija koji idu u narod i šire zbunjujuće glasine i neistine (Debela Berta, Mikroposlodavac, Babić 93...)
· Političke stranke, manje i veće snage (SDP, SDA...)
Cilj državnog udara je upravljanje Bosnom i Hercegovinom što se ima ostvariti ekonomskim, političkim i moralnim uništenjem Republike Srpske za koju cijenu će sarajevski unitaristi pristati da žive u prividu unitarizma u njiovu korist a suštinski da budu podjarmljeni i pretvoreni u banana-republiku.
Nekoliko posljednjih visokih predstavnika direktni su saučesnici državnog udara kojeg provodi Gregorijan sa potčinjenom kamarilom.
Savjet bezbjednosti UN, koji je dobio iscrpnu pravnu analizu Vlade Republike Srpske, kojoj informacija koju pominjem daje konkretne i hronološke dokaze i činjenice iz svakodnevice, i zemlje potpisnice Dejtonskog sporazuma, dužan je da odgovori na pitanja o svemu ovome. I da preduzme sankcije.
Dio odgovora nikada se neće saznati. Ili hoće kada Rafi bude na umoru, kao onaj starkelja koji je dao informacije za Votergejt a priznao to na samrti.
Sankcije se mogu preduzeti u vidu:
· Poništavanja i zatvaranja Ohaera i svih njegovih tijela (Savajet bezbjednosti i bilo koja od potpisnica što je pravni minimum za zatvaranje)
· Poništavanju svih odluka Ohaera i visokih predstavnika koje nisu usvojene u parlamentima ili koje parlamenti, već usvojene, povuku
· Formiranje suda Ujedinjenih nacija za kršenje međunarodnog prava, ljudskih prava i sprečavanje demokratije u BiH
· Sprečavanje prostog prerastanja Ohaera u Specijalno predstavništvo EU. Predstavništvo EU, odnosno stranci na službi, mora imati diplomatski status čiji agremani moraju biti prihvaćeni od nadležnih organa BiH a domaće paritetno osoblje mora imati saglasnost parlamenata u BiH.
Vidjećemo šta će reći ukopničko vijeće za implementaciju mira, krajem ovog mjeseca.
Informacija Vlade Republike Srpske, na 30 stranica, pod nazivom Lažno prikazivanje društvenih i ekonomskih prilika u Republici Srpskoj i podnaslovom: Ohaerovo kreiranje i održavanje nestabilnosti u BiH kroz djelovanje Rafi Gregorijana i drugih protiv Republike Srpske, koja sistematizuje činjenice prije i nakon tužbe protiv udruženih mediokriteta, plaćenika i podrepaša, Barašina, Furlana, Gregorijana, Apčera, Šahbegovića, Hadžiomerovića, Vaskovića, Babića i Lukača, pokazuje da djelovanje dobrog dijela, javnog i tajnog, međunarodne zajednice u BiH, pod okriljem OHR kojeg su strane potpisnice Aneksom deset pozvale u BiH a koji je odgovoran Savjetu bezbjednosti UN jer je imenovan u skladu sa relevatnim rezolucijama tog tijela, ima sva obilježja permanentniog državnog udara u BiH.
I to pod okriljem Ujedinjenih nacija a uz saučešće zemalja koje su se samoproglasile Savjetom za provođenje mira.
Poznato je kako se izvodi državni udar. Ovisno od zemlje, potrebno je zavladati nekolicinom važnih poluga kao što su mediji, policija, tužilaštvo i sud a raspustiti ili blokirati vladu i parlament. Eventualno šutnuti predsjendika države u dupe.
U praksi se sve to izvodi munjevito, u jutarnjim časovima. Kad ljudi pođu na posao, vlast je već nova.
U BiH, pod okriljem Ohaera, državni udar se izvodi temeljito i permanentno.
Najprije je zavladano vojskom. Reforma odbrane, koja je u stvari značila ukidanje Vojske Republike Srpske koja je, za razliku od ostalih „komponenata“, sigurno bila zapreka sa silom takvoj vrsti antidejtonskog djelovanja.
Ostao je lakši posao. Ohaer je bio formlano utočište Gregorijanu za dugotrajno organizovanje državnog udara u kome je potčinio:
· Medije (koliko mu treba)
· Tužilaštvo BiH i uneređenog tužioca Barašina
· Sud BiH sa fasadiranom predsjednicom suda i grupom međunarodnih samozvanika sumnjivog morala i namjera
· Nevladine organizacije
· Konglomerat plaćenih telaldžija koji idu u narod i šire zbunjujuće glasine i neistine (Debela Berta, Mikroposlodavac, Babić 93...)
· Političke stranke, manje i veće snage (SDP, SDA...)
Cilj državnog udara je upravljanje Bosnom i Hercegovinom što se ima ostvariti ekonomskim, političkim i moralnim uništenjem Republike Srpske za koju cijenu će sarajevski unitaristi pristati da žive u prividu unitarizma u njiovu korist a suštinski da budu podjarmljeni i pretvoreni u banana-republiku.
Nekoliko posljednjih visokih predstavnika direktni su saučesnici državnog udara kojeg provodi Gregorijan sa potčinjenom kamarilom.
Savjet bezbjednosti UN, koji je dobio iscrpnu pravnu analizu Vlade Republike Srpske, kojoj informacija koju pominjem daje konkretne i hronološke dokaze i činjenice iz svakodnevice, i zemlje potpisnice Dejtonskog sporazuma, dužan je da odgovori na pitanja o svemu ovome. I da preduzme sankcije.
Dio odgovora nikada se neće saznati. Ili hoće kada Rafi bude na umoru, kao onaj starkelja koji je dao informacije za Votergejt a priznao to na samrti.
Sankcije se mogu preduzeti u vidu:
· Poništavanja i zatvaranja Ohaera i svih njegovih tijela (Savajet bezbjednosti i bilo koja od potpisnica što je pravni minimum za zatvaranje)
· Poništavanju svih odluka Ohaera i visokih predstavnika koje nisu usvojene u parlamentima ili koje parlamenti, već usvojene, povuku
· Formiranje suda Ujedinjenih nacija za kršenje međunarodnog prava, ljudskih prava i sprečavanje demokratije u BiH
· Sprečavanje prostog prerastanja Ohaera u Specijalno predstavništvo EU. Predstavništvo EU, odnosno stranci na službi, mora imati diplomatski status čiji agremani moraju biti prihvaćeni od nadležnih organa BiH a domaće paritetno osoblje mora imati saglasnost parlamenata u BiH.
Vidjećemo šta će reći ukopničko vijeće za implementaciju mira, krajem ovog mjeseca.