понедељак, 2. новембар 2009.

ISKLJUČENI SMO
Seksopolis, grad sa 462 miliona jedinki, 14. mart 2274.
Dvije jedinke, sa brkovima, sjede u stakleno-mermernom boksu punom kiseonika, u sklopu Parka staklenika, najvećeg u gradiću, i zamišljeno ne trepću u veliki vazdušni displej iznad dva geolitera. Daje se megabaster Na današnji dan. Nevjerovatno, kako je davno stvorena oplođivačka ćelija koja ne potiče od muške jedinke, 2009. godine. Davno. Gdje ti, jedinko umrtvljuješ svoju lijepu gomilu ćelija. U geoliteru 876 c (geoliter je duboka zgrada, ukopana u zemlju, za razliku od solitera, a zbog korištenja toplte ispod zemljine kore, kako se ne bi na grijanje trošio kiseonik a produkovao ceodva). Jesi li jedinko porijeklom od muška ili ženska. Od ženska, ali na konotroli nisu primijetili brkove. Onda dobro, pokazaću ti moje oplodne ćelije koje sam noćas proizvodio od ćelija kože i instant sexualanata. Imam i ja svoje. Moje su ružičaste. Vidi. Da ih malo pomiješamo, da uživamo. Može, ako nisi politički obojena. Nisam. Vidi šta rade u teglici. Neka vrućina mi obuzima kožu ispod lakta. Možeš li mi pokazati penisfrekventor. Demontirali su ga i odnijeli dehaelom u Južnu Ameriku, u sklopu programa, oduči i zaši. Kada budeš imao opet plodne ćelije, xerkuj na 3678568990 na frekventnom čipu. Imaš ga ugrađenog. Imam, iza uha mi je. I otišla je na dno svog geolitera prošavši pored jednog drugog mermerostaklenika u kome su bile takođe dvije jedinke sa brkovima (brkovi su se već odavno pojavljivali na čelu jer su genetičari zaboravili na njih pa je to, vremenom, postalo modni hit. Po mirisu mi se, jedinko, čini da si iz gay kopulacije. Jesam. Predsjednik sam nelaboratorijskog udruženja za pomoć koseksualcima, onim jedinkama koje su različitog pola, da imaju svoje rezervate da se pare jednom u deset godina, u skladu sa najboljom evropskom prapraksom. Ko ih oplođuje. To je šljam. Noćas sam proizvodio oplodne ćelije, vidi bočice. Kako je predivno plava. Ali sam maštao da i njega koristim na stari, izvorni način. Naguzi se i odlijepi taj vakumpak sa guzice. Nema, jedinko, zašili su je, u okviru programa zaštite okoline od brabonjaka. Oplodim im pradjeda, gdje su otišla uska prava. Ne znam, jedinko sa penisom, vidiš da je još 2009. stvorena oplodna ćelija koja je izbacila iz upotrebe vas sa penisoarom. Eno, piše.
I doista, jedinka sa suludom željom za svog penisa, otišla je u geoliter sa arhivpjuterom i pronašla detalje o naučnom radu na Univerzitetu Stanford kojim je počelo uzgajanje muških i ženskih polnih ćelija za masovnu oplodnju. Sa srane ekrana antrfile: te godine je propala masovna oplodnja u bazi Butmir. Koji je penis Butmir? Pokreni Google. Pokreni Google. Pokreni Goo.........