3106.
РАЗАРАЈУЋА
ИДЕОЛОГИЈА
ТАБУТА
У Бањалуци је боравио Принц
од Монака. И у Шмацу Вучић.
Неки свијет долази у Републику
Српску.
За то вријеме, сарајским и
федералним медијима дефилују табути.
Покој свакој души. Нико није
крив што није жив.
Али. Медијска морбидност
којом се изводи тај процесауаријум над мртвима, ради живих, фреквентиран у
изборној половини године, поставља трајнија питања од уобичајених сахрана,
шутљивих почасти и предизборне кампање.
Муслиманском колективитету у
БиХ, у Федерацији, уграђују се генетске модификације којима је искључиви циљ
Мржња. Као да је нису, вијековима, имали и практиковали.
И то је, историјски,
разумљиво.
Није разумљиво стварање
фаталистичког жртвеног колективитета. Није разумљиво кафкијанство над цијелом
вјерском, па и националном, заједницом. Није разумљиво стварање култа жртве. Није
разумљиво то јавно обавезивање сваког потомка и припадника на улогу жртве. Није
разумљиво изједначавање потомака и рођака са жртвама. Није раумљиво
потцјењивање живих на рачун мртвих.
Постаће срамотно ако ти нико
није убијен у Српском Геноциду над твојим народом.
Нестаће свих других путева
осим Путева Табута.
Они који креирају тај
укопнички менталитет, требало би да погледају искуства и посљедице.
И Срби су пробали са моштима
и костима.
Треба ли да кажем докле су
стигли.
Кад једна национална свијест
уђе у раке, никада више из њих не излази. Већ и живе мами.
Срби нису никога оптужили за
Јасеновачки Геноцид. Али су, свеједно, платили грешку идеологије Српских
Гробова и Српске Земље.
Да ли ико, код муслимана,
разумије шта се ради том народу.
Мислим да то није планирано
ни пројектовано али то не значи да је опасност мања и погубност привидна.