понедељак, 6. јануар 2014.

2584.
ДА ЛИ ВАСКОВИЋ
БРАНИ ШЕФА.
НЕМОЈ МИ НА
КОПАЊУ, СТЈ.

О. Огласио се Васковић.
Сврби га Копања. Који је за њега Коштања. Шта ће га коштати ако га по злу помене.
Све је, на свом блогу, датуме побројао. Све је рекао. И добро је да је то пописао. Само није рекао да ли му је Копања налогодавац, савјетник или достављач.
Оптужује, тај Васколик, мене што нисам тог и тог датума реаговао.
Па. Ја не добијам надокнаде за лешинарења. Зна се ко су пси око месаре. Реагуј. Ја сам се бавио другим пословима. Ја нисам плаћен да обилазим туђе куће и сликам за успомену и дуго блаћење.
Као што су Васколику рекли да Васић у Дебељацима има здања због којих је промијењен урбанистички план. Па он полетио. Тражио Чуваркућу за уво. Да сам био тамо, добио би Чмаркућу из бестрзајца. Нисам ја са Чокорских Поља, Пизда Ти Материна.

Ја говорим о трендовима. А Васколики, и свеколики, нека развлаче мрљине. Које смију.