четвртак, 4. јул 2013.

2190.
ДВЕ
ПАРТИЈСКЕ
ГРЕШКЕ
ДЕМОКРАТСКЕ
СТРАНКЕ У СРБИЈИ
 

Бата Ђоле, из Зајечарски округ, где сам ономад, код генерала Љубичића, служио војску, Јна, па сам га, Ђолета, тако и упознао, и друге многе, од Неготина до Ртња, чуо да сам поднео оставку. Дођи, бре, Рале, да помогнеш, одосмо у ПИП. Демократе, мислиш. Да.
Углавном, док је Ђинђић био, као интелектуални посинак Њемачке Политичке Филозофије, говорио је Организација, Организацја, Организација. И Организација. Тада је у Зајечару била добра организација ДС. Онда је дошао Тадић. Отприлике, уз извињење, Јебеш Организацију. Слушајте Ме Пажљиво. И Косово И ЕУ. Организација у Зајечар зарђала запосве. Онда дошао Ђилас. Фалсификујем. Јебо организацију, маркетинг је све. И распустио организацију у Зајечар. Онда дошли локални избори. Мислим да ДС није прешао изборни праг.
Из Зајечар се преселим у Краљево.
Кукају ми пријатељи од Бата Ђолета. Кога, бре представљамо. Међу нашим одборницима, Деесовим, педесет их запослено у јавним, општинским и државним преузећима и службама.
Они имају сву силу одборника. У Краљеву седамдесет. Велика Држава Србија.
Шта је проблем. Питам пријатеље од Бата Ђолета. Проблем је, Рале, бре, кога представљамо. Сами себе епредстављамо. Не представљамо народ. Наше смо гурнули у та предузећа, а и они се гурали као Наши, па их онда турили и бирали за одборнике. Где су они који гаје стоку, гаје шљиве, гаје детелину, малине, бре. И носе шајкаче. Додајем ја. И ти, бре, који носу шајкачу. Видиш како човек зна.
Донеси чокањче за Бата Ралета.