субота, 14. децембар 2013.

2533.
НАКРИВЉЕНА
БАНДЕРА У ДЕБЕЉАЦИМА
ОМЕТА ПРОШИРЕЊЕ
ЕВРОПСКЕ УНИЈЕ
 

Горњи наслов
Кристијан Данијелсон,
Генерални директор Директората за проширење Европске уније, Брисел
Дир господине Данијелсон,
Да Вас не давим, прије него што Вас видим, бићу укратак.
Доста времена проводим у Дебељацима, у Републици Српској, Ви знате гдје је то, скренете код Житопродукта, оног што је купио Анте из Бугојна, пријеђете пругу, Не, не скрећете одмах послије пруге, идете право, крај католичке цркве. Да. Ето видите да знате.
Е, у Дебељацима, близу мог атељеа има једна стара А бандера, дрвена, растовина, остала још иза Тите, добро се држи, да је поживо можда би је узели за његову дрвену ногу, тад није било бионичких хај тех протеза. Та стара самоуправна бандера се сада накривила, земља мало клизи, мало она трула. Опасност је велика од пада, неће више ни вране да серу с ње.
Мене срамота, толико сам опредијељен да се ЕУ прошири, да постане ЕUUUUUU, и да и ми уђемо код вас. Опредјељенији сам једно шест, седам, пута него Лагумџија. Срамота ме да идемо у ЕУ са накриво насађеном бандером.
Па сам, мислио, како сте детаљно упућени у Електропријенос БиХ, како сте бритко написали Вјеки, Термину и Жељки, како знате да ништа не знамо, да за годину и по ни киловата нећемо имати, да мало ургирате да се замијени та бандера, да и ми мршави из Дебељака, ходамо поносни и озарени као чланови Европске Уније, као Грци, као Тута Бугарин, као, как, као и Кацин.
дхјдфгфррјгхудзцвхххфѕцв
Јебо ћаћу свога, Данијелсон, како су и тебе Сарајлије, Балканци навукли на танак а дугачак. Требаће ти до прољећа да се скинеш с њега. Донесу ти ћаге из Сарајева, као и они што донесу Списак 24, па ти, онда, то важно вратиш као писмо у Сарајево. Разумијем да ви из Брисела гузите нас али не разумијем да тако лако допустите да они гузе вас. Гузиче.
Останите сретно и киловатно за све ове празнике, укључујући и Српску Нову Годину.
Унапријед захвалан.
ПС
Ејебига, овај предзадњи пасус није требао ићи али ја притиснух нешто.