субота, 6. април 2013.

2042.
JEDAN
OD DVA RAJKA
 

Cijenim Rajka Dukića. Ali ne samo zbog toga što je on jedan od dva Rajka koji su, u toku rata, imali hrabrosti da najgorem Karadžiću kažu Ne seri Rašo, to što radiš pogrešno je. S tim što je on to rekao Radovanu direktno i uživo. A ja sam mu rekao u rovu, na Savi. I, s tim da Rašo nije bio u rovu. Ja sam bio kao oni Bugari iz Varšavskog pakta, u vicu, koji, kad vide Ruse, u uniformi, popišaju ih. Ali ne vade ga. Sila prilika, šta ćeš.
Cijenim Dukića. Jer je napravio opštinu Milići, koja sada ima bazen. A Vlasenica, gdje su prije bili Milići, ima samo Miću. Jer je od Boksita načinio kompaniju koja u odnosu na prije deset godina kopa pet puta više otkrivke a prodaje tonu po istoj cijeni. I ne propada. To može samo komunistički stari kadar. Ovi novi pušačiuskasi, bili u Fabrici Duvana ili u Glinici Birač, ili u Pedepeu, čegagod se uhvate, osuši se ko ona stvar kod Pradeda Milojice.
Prema ideji koja je zahtijevala da ostane moja, Država Srpska treba da preuzme Birač i postavi Rajka Dukića za direktora.
A prema informacijama koje nastoje da još ne izađu na vidjelo dana, Boksiti Milići je ponudio da kupi, od Države Srpske, Birač za jedan euro.
Štagod uradi Vlada, neće biti greška. Mada sam ja, kao stari dobri ortodoksni komunist, uvijek za Državu.
Birač su mogli da upropaste samo Ivanić, Mikerević i Lopoviuskasi. Jer. Kada se sve sabere mjesečna dobit je izvjesna. 14 miliona maraka se dobije za glinicu, hidrat i zeolit. Kupci za 20 hiljada tona glinice postoje. Kao i za ostala dva nusproizvoda. Kada se boksit plati 3,33 miliona KM, lužina, 3,37 miliona, ugalj, 1,28, gas 1,86, struja 0,32, radna snaga 1,4 miliona KM, refa se podvuče na 12 miliona KM.
Eto šta kaže teka i olovka.
Zato Vlada treba stvar rješavati što prije. A, usput, pohapsiti sve koji su dostupni. Pa nek se peru. Volj lužinom, volj zeolitom.