понедељак, 19. јул 2010.

NAJBOLJA JE
FUDBALSKA LOPTA
U OBLIKU LJILJANA
Najbolje odskače.
Ovi naši fudbalaši odbili centralizaciju. Neće jednog predsjednika Fudbalskog Saveza BiH. Nogometnog bi nekako i prošao. Koliko sam shvatio savez i jeste neka decentralizovana, dobrovoljna, širokopojasna, širokogruda institucija. Nije to Centralna otadžbinskla uprava pa da ima jednog Otadžbinca na čelu. Šta su ta gospoda Platini i Blater, Uefa i Fifa, zapeli za jednog predsjednika.
Pa sad svi drhte i paniče. Suspendovaće nas. Pape, fini čovjek, prijeti da će otići. Ovo više nema smisla. Da me je pitao ja bih mu rekao da poslije one lude iz Travnika, smisla nema nizakoga.
U toku rata, došavši sa ratišta, na dva, tri dana, zapalo me da, donacijski, odštampam plakat za prvu međunarodnu utakmicu Reprezentacije Republike Srpske i Reprezentacije Republike Srpske krajine. Odštampao sam, lično, svojim rukama talentovanog ofset majstora. Plava boja, sjećam se ko danas, drugih boja nisam imao. Ljudi iz FSRS rekli Baš ti hvala. Ulaziš u istoriju. Dobro, rekao sam i ušao u diskont po ladnu pivu. Znao sam da tu nema realiteta. Naročito kod mlade kneževine na tlu hrvatske Hrvatske. Prihavio sam i poslije, kao neki javnosnik, realitet FS/NS. Milan Jelić, dobar čovjek, kaže Zemo, ne brini neće se ništa naše ukidati.
Sad, nakon toliko godina, promijenio sam mišljenje. Uopšte ne treba da postiji NS/FS. Nema više smisla. U pravu je Pape. A mišljenje sam promijenio pod neprestanim pritiskom divljaštva iz Sarajeva pod nazivom: Sve mora biti naše. Ne mora. Neka bude sve vaše ali naše više neće. Nema smisla. Ne može Fudbalska Reprezentacija Republike Srpske. Ni za živu glavu. Ljudi bi samo igrali nezvanični fudbal sa nekim. Ne može. To je udar na Državu. Na Jedinstvenu. Na Naš Patrirotizam. Ne može ni grb. Ne može ni zastava. Ne može ni himna. Eto vam onda, reprezentacija NS, jebla vas ona. Igrajte se njom koliko vas volja. Ionako je puna Srba ko svinjogojska farma zelenih krmača.
Da ima neke sarajevske pameti, molili bi Republiku Srpsku da ustanovi fudbalsku reprezentaciju. Da se više fudbala igra u BiH. Da se više fudbalera veže za ovo poneblje. Da struka ima više prostora za rad. Tako bi i reprezentacija BiH imala veći legitimitet. Ne bi niko odnio Državu sa stadiona.
Ne razumije se. Da je zlatna ne bi je toliko sebi grabili.
A ne vrijedi PPLV, po pizde ladne vode. Čim ste dali da o njenom predstavljanju u fudbalu odlučuju neki kreteni u Uefi.
Idi, Pape.