понедељак, 8. септембар 2014.

3207.
КАД ГОД НЕМА
МЕРКЕЛИЦЕ,
ВУЧИЋ
ПРИМИ
БОСИЋА И ТАДИЋА

Теве ТИС портал, Тришке И Сузана, објавио да су ови деветогодишњи несретници, опозиционари, из Републике Српске били код Вучића.
Контам, нешто, сигурно Енџи Меркел рекел Кад се вратиш у Беосдорф, одмах зови ону двојицу који само што нису липсали под Додиком и Режимом.
Гледам фотографију. Вучић прича са Босићем. А Тадић у задњој клупи.
Онда ми падну у очи Огијеве кундуре. То је мој праафрички живот. Припадници примтивних племена, кошто сам и сам, живе у детаљима. Када су тим племенима приказивали филомове, да виде као реагују када први пут виде такве слике, синемаскоп, кодак ситно срно, швенк и та сранија, племеници су се одушевљавали детаљима. Нека кокош прође у дну кадра и они сви виде кокош. Нема главни јунак, нема линија хоризонта, нема радња испод линије, нема небо.
Тако и ја, Масајац Рајкула, видио кундуре.
Нешто ми познате, МИЈ.
Кад. 21. јула 2014. РТВБН портал објавио исту фотографију. Исте кошуље, исте френке, кравате и мебл штоф.
Добро, фотеље и завјесе. Вучко наредио да се не купује нове ствари. Држава нема пара.
Али. Што се не пресвукоше од 21. јула.
Сад сумњам да су се и купали.
Зашто нам Ертеве Сузи & Трики подмећу старе фотографије.
Зато што је лаж суштина свег њиховог дјеловања. И њихових компањона из политике.
Лаж о промјенама. Лаж о кандидатима. Лаж о пропасти Режимске Српске. Лаж о политичком програму.
Чегагод се дотакну, претворе у лаж.