петак, 15. март 2013.

2009.
E, MOJ SAŠA
SOCREALISTIČKI

Doista nije jasno kako Zlagumdžija leže one komšiće. Izgledalo je da će, sa odlaskom Neželjka, koji, kako odjekuje iz Izvora Bliskih, osniva novu stranku, SNK, Stranku Naših Komšićanaca, posebne vrste Bosanaca, zauvijek da zamre leglo dvomandatne peradi iz kukavičijih jaja. Jer, Pudarić i njegovo Kazanovanje, tek je blijeda tragedija Komšićeve kopije. Kao što je Predsjednik Budimir, i taj je Multničar Pudimir.
Ali. Iz pepela Bosanske Magaze uzdiže se Saša. Meni baš fajn što je moje dijete upisano u knjige zajedno sa dijetom sa Pala i iz Kiseljaka. JMBG.
Ovakav socrealizam nije mogao da nastane ni u vanbračnoj zajednici Mladih Kapeesesovaca i Lijepih Skojevki. U ranoj fazi predkominternovske  i predgolootočke ljubavi.
Meni, kao analizatoru bosanskog društva poslije Tomana, nije toliko začudna pojava socrealizma u leglu Jaja Ispod Zlaja, sve mi se čini da on njeguje taj socrealizam da bi ga u pogodnom trenutku pikirao i tako dobio rasadu za tople leje Unitarnog Sarajeva, samo što se Svete, Želje i Saše kasno dosjete, koliko mi je neshvatljiva takva poruka obožavateljima Esdepea. Biračima.
Dok se teška bitka vodi za Popis Bošnjaka, Saša pjevuši o trojnom bratstvu iz matičnih knjiga.
A u stvari, pridružuje se najbrojnijoj anarhoradikalnoj struji Ustavokršitelja.
Jer, u Ustavu postoji Državljanstvo Republike Srpske. Riječ Državljanstvo nije Općenica, riječ opšteg tipa, kao Poklapača, naprimjer, za koju svi zaju a niko je nije vidio. Riječ Državljanstvo je pojam ustavnog prava sa preciznim značenjem i posljedicama. Taj pojam podrazumijeva Knjigu Državljana u kojoj se ne mogu zajedno naći djeca koje je Saša pobrojao. Kao što Saša ne može, istovremeno biti i oženjen i udat.
Ako su Amerika i Engleska mogle priznati Republiku Srpsku, jer ta riječ, Državljanstvo Republike Srpske, u Ustavu, precizno je međunarodno priznanje, zašto to ne može Sarajevski Politički Krug. JMBG.