недеља, 13. новембар 2011.

SRAMOTE BOSNU.
SREĆA DA TO
NEMA VEZE SA
REPUBLIKOM SRPSKOM
I HERCEGOVINOM.
Da li se Ar Duana, navodna lijepa voditeljica, supruga nekog Al Dina, doista Jeb Al A sa Am Eričkim Žurn Al Istom, presudno je pitanje Velešića i cijelog Saraja.
Edina Latif, inače moja dobra prijateljica iz Vrbanje, kod Banjaluke, ubi Bakira Izetbegovića. Dobri moj Bakire, lažeš, pa Dobri moj Bakire, zaboravio si, pa Dobri moj Bakire, đe će ti duša.
Reprezentacija Zenice igrala prvu utakmicu doloptavanja protiv Portugala i onog DC, Derpe Cristiano, na terenu na kome kantonalna građevinska industrija može još dvije decenije vaditi pijesak. Tolike rezerve pijeska su potvrdili satelitski snimci i lokalna istraživanja.
Doista mi je neprijatno zbog ove tri činjenice. Sramota me, iako nemaju nikakve veze sa mnom. Sramote Bosnu. Moram da kažem da Republika Srpska i Hercegovina nemaju s ovim nikakve veze. Jeste Edina Latif iz Vrbanje, moja dobra prijateljica, ali je šuknula Bakiru koji je Bosanski Član Predsjendištva. Sramota, Član P a tako radio dok je babo bio živ pa i kad se babo naahiretio. Nije znao šta da kaže na televiziji u kamapanji. Štitio, kaže, neke kriminalne insane. I sad daje intervjue Vildaninima.
Sramota i to za Al Jebana Al Nije. Pa metropola je u pitanju, europska, metropola u kojoj je sjedište Esdepea, jedne MSP, Mlogoetničke Stranke Posve, jedne proeuropske ideje koja se, doduše nekad izvitoperi u ropsku ideju nad Srbima i Hrvatima a naročito nad esdepeovim robovima Pudarićem i Komšićem.
Ali sramota, brate, i to sa Zenicom i Reprezentacijom Zenice. Nema smisla dovesti Ronalda, koji mi je, inače, dobra tema i kojeg ne cijenim, najboljeg evropskog igrača, u krtičnjake da igra lopte. Samo su nedostajale kone sa motikama. I da zamole Nanija i Pepea da pomognu oko gredice ili dvije. Takvo ponižavanje je još samo Barseloni priredio Ronaldov klupski Trenerinjo, još u Čelziju, kad je ostavio izrovan teren. Kao, naškodiće supratehničarima iz Katalonije. JMM.
Imaju Komite za Normalizaciju a teren im nenormalan. Mogli su da zamole Maminja da u Zagrebu odigraju tu prvu utakmicu doloptavanja. Kad su mogli u ratu vezivati ljiljane i šahovnicu, mogli su i sada korner zastavice. Da se ne provaljuju pred Evropom.
Sreća da mi nemamo veze sa tim.
Inače, i dalje mislim da nijedna turska neće proći na EP.