POSTROJ, POKOP, POPIS
Oko svega se u BiH vodi rat.
Sada oko popisa.
Sarajevo želi da Popisom ispravi sve što je nastalo nakon Alijinog prinošenja kurbana na zdanje mira. Tako je svaki put. S pomoću reforme policije treba ispraviti sve što je išlo nakrivo nakon takozvane nezavisnosti takozvane R BiH. Ustavnim promjenama treba ispraviti sve što se iskrivilo nakon etničke deratizacije na svim područjima bivših socijalističkih federativnih republika One Juge.
A te ispravke moraju sve redom da budu u korist Sarajeva.
Drug Tito, koga niko ne voli, svakoj republici, da ne kažem narodu, dao je po cementaru, željezaru, pilanu, rafineriju, glavni grad, ustav, vladu i skupštinu. Tako je načinio bratstvo i jedinstvo.
Sarajevo hoće da nam uzme sve. I tako napravi jedinstvo.
Popis je jedna od alatki uzimanja.
Sarajevo je zahtjevom da se ne popisuje nacija, vjera i jezik, pokušalo Srbima i Hrvatima da uzme sve. Srbima još i Republiku Srpsku. Pošto Hrvati nemaju cjelovite teritorije nego samo županije. Ostali bi samo Bosanci. A onda glasaj. Pa ko ima više.
Zahtjev za odlaganjem primjene rezultata popisa dok se ne realizuje Aneks Sedam, odnosno, dok se svi ne vrate, znači da se Srbima i Hrvatima to sve uzima u nedogled. Jer se nikad ljudi neće vratiti tamo gdje su nekad bili.
Organizacija života u BiH i entitetima, prema popisu 91. neustavna je kategorija.
Odluka o konstitutivnosti donešena je poznatom Peticom u Ustavnom sudu BiH – tri stranca i dva Bošnjaka. Koji nemaju naciju, vjeru i jezik. Ali znaju za koga treba glasati. I s kim. Po tim formulama su i sačinjene vlade Republike Srpske i Federacije – 3 : 5 : 8. A ta formula dovodi do atrofije uzvršne vlasti. To jednostavna analiza može da utvrdi. Ministar iz Onog naroda nema polet, elan i aktivizam da mijenja stanje nabolje u svom resoru, a u tuđem entitetu, da predlaže zakone i da se za njih bori. Zašto da poboljšavam stvari u četničkoj, genocidnoj tvorevini. Ili u ustaško-balijskoj Pederaciji.
Neustavna je konstitutivnost na cijeloj teritoriji.
Popis, kakavgod nacionalno mozaični rezultat bio, ustavan je. Ustav je dao pravo na povratak. Imovina je vraćena. Sve ostalo je na slobodnom izboru građana, nacija i vjera.
Temeljna činjenica od koje treba poći jeste slijedeća:
U Dejtonu nije nastala multietnička, na cijeloj teritoriji trokonstitutivna zemlja BiH, Zemlja Obećanih Reformi u kojima treba ukidati entitete, ukidati jednakopravnost a sada ukidati i pravo na naciju, vjeru, jezik i pismo.
Nastala je Naseobina BiH spajanjem Republike Srpske i Muslimansko-hrvatske federacije.
One su, Federacija i Republika Srpska, u BiH, ušle u viđenom stanju. Da je sila mogla drukčije, načinila bi. Izbrisala bi odmah 95. međuentitetsku liniju, ukinula bi tada tu Federaciju i tu Republiku i odmah proglasila međukonstitutivni Raj Na Vrelu Bosne.
Ali, nije.
Dabome, barem što se Republike Srpske tiče, dabogda da se odmah vrate svi koji su živjeli u Posavini, u Banjaluci, u Foči... i da dođu oni i koji nisu nikad živjeli tu. Značilo bi to da je ekonomija u kineskom usponu, da ima posla više nego ruku.
Popis je sljedstveni čin postroju Muslimana, Hrvata i Srba, u šumama i gorama. Sljedstven pokolju koji se, onda, dogodio. Sljedstven pokopu koji traje još i danas. Popis je prirodna pojava, sa svim svojim rezultatima.
Sarajevsko insistiranje na popisu iz 91. razbija BiH.
Kratkoročno samozavaravanje koje se postiže tobožnjom nacionalnom ravnopravnošću dovodi do potpunog odumiranja zajedničkih institucija. Ako nije moguće promijeniti Kemu Raka ili Kemu Pedevea, nekim Srbinom ili Hrvatom, ignorisaće se ta institucija i stvarati paralelan život.
To će poptuno sluditi Sarajevo i Zajednički Politički Sistem.
Na kraju, Miljacka više neće znati kuda da teče.
A ni Bosna.
Od vrela dva entiteta. Vode na dvije strane.
Oko svega se u BiH vodi rat.
Sada oko popisa.
Sarajevo želi da Popisom ispravi sve što je nastalo nakon Alijinog prinošenja kurbana na zdanje mira. Tako je svaki put. S pomoću reforme policije treba ispraviti sve što je išlo nakrivo nakon takozvane nezavisnosti takozvane R BiH. Ustavnim promjenama treba ispraviti sve što se iskrivilo nakon etničke deratizacije na svim područjima bivših socijalističkih federativnih republika One Juge.
A te ispravke moraju sve redom da budu u korist Sarajeva.
Drug Tito, koga niko ne voli, svakoj republici, da ne kažem narodu, dao je po cementaru, željezaru, pilanu, rafineriju, glavni grad, ustav, vladu i skupštinu. Tako je načinio bratstvo i jedinstvo.
Sarajevo hoće da nam uzme sve. I tako napravi jedinstvo.
Popis je jedna od alatki uzimanja.
Sarajevo je zahtjevom da se ne popisuje nacija, vjera i jezik, pokušalo Srbima i Hrvatima da uzme sve. Srbima još i Republiku Srpsku. Pošto Hrvati nemaju cjelovite teritorije nego samo županije. Ostali bi samo Bosanci. A onda glasaj. Pa ko ima više.
Zahtjev za odlaganjem primjene rezultata popisa dok se ne realizuje Aneks Sedam, odnosno, dok se svi ne vrate, znači da se Srbima i Hrvatima to sve uzima u nedogled. Jer se nikad ljudi neće vratiti tamo gdje su nekad bili.
Organizacija života u BiH i entitetima, prema popisu 91. neustavna je kategorija.
Odluka o konstitutivnosti donešena je poznatom Peticom u Ustavnom sudu BiH – tri stranca i dva Bošnjaka. Koji nemaju naciju, vjeru i jezik. Ali znaju za koga treba glasati. I s kim. Po tim formulama su i sačinjene vlade Republike Srpske i Federacije – 3 : 5 : 8. A ta formula dovodi do atrofije uzvršne vlasti. To jednostavna analiza može da utvrdi. Ministar iz Onog naroda nema polet, elan i aktivizam da mijenja stanje nabolje u svom resoru, a u tuđem entitetu, da predlaže zakone i da se za njih bori. Zašto da poboljšavam stvari u četničkoj, genocidnoj tvorevini. Ili u ustaško-balijskoj Pederaciji.
Neustavna je konstitutivnost na cijeloj teritoriji.
Popis, kakavgod nacionalno mozaični rezultat bio, ustavan je. Ustav je dao pravo na povratak. Imovina je vraćena. Sve ostalo je na slobodnom izboru građana, nacija i vjera.
Temeljna činjenica od koje treba poći jeste slijedeća:
U Dejtonu nije nastala multietnička, na cijeloj teritoriji trokonstitutivna zemlja BiH, Zemlja Obećanih Reformi u kojima treba ukidati entitete, ukidati jednakopravnost a sada ukidati i pravo na naciju, vjeru, jezik i pismo.
Nastala je Naseobina BiH spajanjem Republike Srpske i Muslimansko-hrvatske federacije.
One su, Federacija i Republika Srpska, u BiH, ušle u viđenom stanju. Da je sila mogla drukčije, načinila bi. Izbrisala bi odmah 95. međuentitetsku liniju, ukinula bi tada tu Federaciju i tu Republiku i odmah proglasila međukonstitutivni Raj Na Vrelu Bosne.
Ali, nije.
Dabome, barem što se Republike Srpske tiče, dabogda da se odmah vrate svi koji su živjeli u Posavini, u Banjaluci, u Foči... i da dođu oni i koji nisu nikad živjeli tu. Značilo bi to da je ekonomija u kineskom usponu, da ima posla više nego ruku.
Popis je sljedstveni čin postroju Muslimana, Hrvata i Srba, u šumama i gorama. Sljedstven pokolju koji se, onda, dogodio. Sljedstven pokopu koji traje još i danas. Popis je prirodna pojava, sa svim svojim rezultatima.
Sarajevsko insistiranje na popisu iz 91. razbija BiH.
Kratkoročno samozavaravanje koje se postiže tobožnjom nacionalnom ravnopravnošću dovodi do potpunog odumiranja zajedničkih institucija. Ako nije moguće promijeniti Kemu Raka ili Kemu Pedevea, nekim Srbinom ili Hrvatom, ignorisaće se ta institucija i stvarati paralelan život.
To će poptuno sluditi Sarajevo i Zajednički Politički Sistem.
Na kraju, Miljacka više neće znati kuda da teče.
A ni Bosna.
Od vrela dva entiteta. Vode na dvije strane.