субота, 25. фебруар 2017.

КАД ПОЂЕТЕ,
НЕК НЕКО САМО
УГАСИ МЕДИЈЕ

Како је некад лијепо било рећи Студирам Журналистику. Студирам Новинарство.
Данас се, исто, неука провинцијска свјетина диви кад неко каже Студирам Медије.
Диви се курац.
За Медије се не учи.
Ко ни за Вирусе.
Само се појаве. А лијека нема. Нити се могу прележати. Ни одлежати.
Сјећам се, дабоме, јер сам о томе размишљао у дугим досадним рововским ноћима, јер кад турци, усташе и чеде не пуцају, рат је једна жива депримирајућа досада, како су тих мјесеци и година, сви били усхићени.
Готово је са Комуњарама, са том усраном Југославијом, а и теби Друже Тито јебем матер, готово је са Самоуправљањем, Кардељем, Цека, Соурима и Сизовима. Само да још нешто побијемо оних изрода на линији испред нас, па нас ето у Демократски Рај, све у гузицу се ногама тукућ.
Долазе Приватизација, Демократија и Медији.
Немој, зоро, никад сванут.
Мислио сам.
Ну. Сванула је.
Па и ја дођох у Рај.
Одмах ме питају Бил код нас, у Странку Бораца.
Видим, разумију се у вишестраначки мозаик Ко Мара.
Редакције, такозвани Медији, већ попуњени. Дошли разни Новинари, из малих избјегличких мјеста. И они који су се врзмали по пресцентровима, да не би ишли у Рат.
А и не би имало смисла да се из рова вратим у Новинарство. Убица и Новинарство, не иде то.
Касније сам схватио да се Пјесник Зајебо.
У Медије, као и у Политику, може свак.
Само у рат не може, Мајку Му Јебем. За Рат се пробире.
У Рат море само онај ко мора.
Тако смо и Ми добили Медије. Ко Америка. Кокаколу смо већ имали. Много касније, појавио се Мекдоналдс, кога су, у Бањалуки, одма, набили на Тврдоналдс. И он отишо.
Али остали су Медији, Сунце Ти Јебем.
Кад сам поручио Биљани Плавшић да јој оћу помоћ, пошто је, опкољена, спавала у Банском Двору, да стражарим. Могу ја и пером, али то се иступило. С пушком сам вјештији. Она рекла да дођем. А неки политички јунаци из њене булументе, одмах ми кажу Ми сваку ноћ пратимо Сиенен и ујутро дајемо сопштење против њих.
Шта је Сиенен, Кру Ти Јебем.
Такве конзерве у рововима није било.
Док сам ја схватио, то се и код нас насиененовало у пизду матерну. Одавно имамо Сиененбеен, Сиенееннаизврат, Васковић с друге стране, Сиененбехате, Опозиција каже и Ертеересиенен.
Онда се, у тој Америчкој Демократији, поред Амбице Морин, једне свијетле демократкиње, такорекућ, појави и Демократа Трамп. Мада ће они рећи Реубликанац. То га веже за мене. И ја сам Републиканац. Република Српска.
И прије него што је постао Кандидат, Трамп, почео да јебе и заврће уши. А не да јаукат. Хиларици је толико заврто уши да је Бил цвилио кано гуја љута.
И није помогло.
Чим је ушао у Жуту Кућу Америчке Демократије, шутно ногом Сиенен и још неке Фејкалне Медије.
Шта ћемо сад, Сунце Ти Јебем.
Ко осим Трактористе Додика, смије да напада Медије.
Углавном. Наступио је Крај Медија. Кажем ја, Рајкујама.
Френсис Фукујама је мало пресро са оним Крај Историје.
Али Крај Медија је дефинитиван.
Њихов крај је почео са пропашћу Новинарства.
Као што је и Крај Индустрије почео са пропашћу Директора. Студирам за Менаџера, Боли Ме Курац.
НДД Сфера ће имати велике проблеме због Краја Медија, односно Смрти Новинарства.
Новинарство је било, чак и у Тоталитурама, нека пијаца истинитих вијести и идеја. Са више вијести и информација, него идеја.
Данас су Медији, на свом крају, велика лабораторија вируса. Оружје за краткоталасно масовно уништење. Вируси трају од насловнице до насловнице. Онај ко је разапет на Насловници, пошто је таквих много, и на све ће доћи ред, никад Исус неће постат. Неће га саранит ни у кречу.
У томе се тешко сналази и НДД, Нација, Држава, Друштво, и Појединац.
Отуђење је много веће од оне покретне траке коју је измислио Форд и Индустријски Запад.
Експлоатација је разорнија од дванаесточасовног рада у фабрикама.
Сада се експлоатише мозак. Али тако да не остаје ни јаловина.
Ти Медији, за које смо ми ратовали, у склопу Светог Тројства СПМ, Странке, Приватизација, Медији, сада су потпуно демаскирани.
Као најлажнија фасада у Историји Цивилизације.
Они су разоткривени као најружније огледалце, оно са рупом а без кулгице, савременог друштва и државе.
Мада је њихова лаж, самима себи прво, о томе како су они Седма Сила, како су вентил и трофазни генератор Демократије, Грађана и Права, служила у сасвим друге сврхе.
Они су, сада се види, Седма Кила, Брух, Мудо Марјаново, Неурађен Чимбур.
И то је свјетска добит за Трампа.
Ако ништа више не усере у свом мандату, усрао их је, Медије, и Америку, за медаљу.
Кад су допиздили једном Америчком Президенту, знаш да је ђаво дошо по своје.
Мада ја мислим да су њима, ипак, Саопштења дошла главе.