четвртак, 6. август 2015.

Овдје објављујем наставке мог новог Романа, онако како их пишем а завршеног ћу га поставити на овом Блогу, као и претходне.

КИШЕ
И ДУША
РАТНИКА
роман

Ко ја што сам дошо по оног у шуми. Браћо, помозите. Нема браће у рату. Нема браће ни од једног ћаће. Онај каже Ниси требо. Шта нисам требо. Мореш ић на суд, послије рата. Ма, јеби се. Ко каже да ћу ја дочекат послије рата. Тако се не мисли о рату. Уби шта ти је под пушком. Или ће сутра тебе. А и ако останем послије рата, кад све саберем, ја ћу бити поштенији. Увијек ће бити кривљи они који су гинули. Нећу да размишљам. Што није имо метке ко ја. Узмеш метак, убациш у пушку и трас. Јебо те брат. Јебо те Србин ако чекаш да те он спашава а дошо си да га убијеш. Ђе то има. Рат је једноставна формула. Ко она за воду. Не знам како иде, кажу једноставна. Пуцај. Уби. Бјежи. Сакри се. Пуцај. Уби. Бјежи. Нисам дошо овде да пишем пјесме, романе. Шта ко оће од мене. Ниси требо убит. Оћеш да будем физолоф.
Брине ме мало што не могу да избришем та лица са плафона. И она нашије људи и оно које сам ја убио.
А тако је и кад лежим на њиви. Појављују се на небу.
Зашто лица мртвије лете изнад лица живије.
То је зато што се смрт не призна ко живот.
Умро. Погино. Готово.
Мртви немају право на живот.
Зато се морам борит, морам убит. И метак имат.
Мртав чојек ником не треба.
*
На тучаној пећи за кућно гријање, зазвонио је мали зелени пољски телефон за ручком и точкићем за индукцију.
Ало. Интервентни овде.
Команда.
Командир. Реци.
Наредба до даљег. Интервентни вод под пуном узбуном. Палите камионе сваких десет минута пола људи мора бити уз камионе а пола може бити у просторијама. Ако вас опет позовемо, морате кренути за пет минута. Је ли примљено. Примљено.
Мрки, узбуни војску и возаче. Камиони да се пале на десет минута. Пола под камионе. Са оуржјем. Пола у чизмама, нек одмара. Свако паљење промјена људства.
Доброчојек је сабрао на један списак оне који су у јединици. Мрки, провјери јел свако овде.
Оне који су на одмору не рачунам. Оставићу један списак ту, на мом кревету. Ако се нико не врати, да знају ко је отишо. Ево тако. Отишли.