ИДЕАЛИЗОВАЊЕ
ИЗБОРНЕ
КАМПАЊЕ
Томан: Одувијек сам желио да
легнем у кревет са Адријаном Лимом или са Џорџом Клунијем, а видиш, синко,
какав ме џелат запо.
Сви мисле да организују
генијалну кампању а нико не гледа фаце бирача.
Изборном кампањом у БиХиС
бави се свако. Од Квазининтелектуалне Вуке до Амаричке Амбасадне Штуке.
Лепеза експерата широка је. И
смјештена у распону Пичкин Хил – Мудо Од Лабуда.
Извјесни програмски
наплаћеници анализирају изјаве, обећања и програме Политичких Субјеката. Како се
ословљава сав вашарник и кртичњак састављен од Политичких Странака, од којих су
само три или четири озбиљне колективне организације. А остале не би прошле
технички преглед ни у Џурџкурчпандлавији. Оне су као аутомобили без мјењача,
без волана, без три точка, без ауспуха, без фарова. И без возача.
Ну. Мала моја, демократија
је.
У цијелом том поподневном
идилиријуму који је задесио наше мале душе, а зове се Предизборна Кампања,
бесмислено је тражити смисао.
Сви сценаристи, глумци,
режисери и статисти су дио јединственог колача. И савршено се уклапају. Ко по
рецепту за колаче.
Јавност и медији, бирачи и
грађани, Политички Субјекти, Изборне Институције, Демократија и Странци Усранци,
дио су истог миљеа чија љествица је постављена на ниво којег може прескочити
прабака Бланке Влашић.
Стога је бесмислено
интелектуализовати над овим изборима. Као што чини онај са портала Баба Вука.ба.
Да су изашли они који нису изашли у Лакташима, Коџоман не би побиједио. Какав будалаш.
На основу чега је анализирано да ли су то они који су против СНСД или они који
су сигурни да ће СНСД побиједити. Или они који никад не излазе на изборе и које
Боли Пичка, ово је ради равноправности полова, за политику и изборе. И за
вријеме СНСД и у вријеме прије СНСД. И за вријеме послије СНСД.
Једнако је валидна моја
анализа Да је моја баба имала барем једно муданце, не би је дјед јебавао
педесет година.
Анализе које говоре о томе
да Есдеес даје најконкретније изјаве у кампањи нису чак ни смијешне. То су Нота
Рачуни о томе да је неко плаћен да то анализира и објављује.
Порталске интернетске анкете,
повјерљива сазнања о резултатима истраживања Јавног Мнијења, Иванићеве лажи да
је СНСД на биро за незапослене пребацио 60.000 запослених, Тадићеве лажи да
пензију нижу од 160 марака прима 45.000 пензионера, самјерене су квалитету
Политичких Субјеката, нивоу Јавности и захтјевима Бирача.
Да пођем одзада. Слађе је.
Бирачи су своју одлуку
донијели у првој половини мандата. И сада, отприлике, сједе и гледају шта
будале раде. Јавност је одавно себи допустила да је прокурвају и без
квалитетног сводника и без квалитетног јебственика. Па може да поднесе све што
коме изађе из главе или из гузице. Политички Субјекти, странке, осим оних три или
четири, не могу да поставе политичке стандарде ниучему па ни у предизборним
кампањама. И у којим би сваки испад, био апсурдан и унапријед дисквалификован.
Због свега тога имамо и
неразумијевање побједе новог начелника Лакташа.
А та анализа може да исприча
више од свих учесника Предизборне Кампање заједно. И плаћа се.
Углавном. Предизборна кампања
у БиХиС, укључујући све, од креативних концепата до предизборних мртвачких теве
хроника, личи на ситауцију у којој преварена жена, обрисавши сузе након
шамарчине, добије паре и оде у робну кућу у куповину. Или ону у којој преварени
муж, стави свој олињали реп у џеп, лагано затвори врата и оде да пије брљу у својој
традиционалној локацији за локање. А након седме, почне да шмрче и плаче у
ревер својим кронерима.