петак, 29. август 2014.

3187.
ВОЗ КРЕЋЕ
СЕДАМДЕСЕТТРЕЋЕ
А СВЕ ЋЕ ЦИЈЕ
ПОБИЈЕДИТИ
ИНВЕСТИЦИЈЕ

Морам признати да сам технолошки застарио. Црко процесор.
Једно вријеме сам био дресиран да детектујем сваку могућу јавну будалаштину а данас видим да сам почео да промашујем.
Промакла ми је Велика Идеја. Жељезничка Пруга Београд Сарајево.
Евидентирао сам Београд Бар и видио како Вучић и онај загребачки сиротан показују Меркеловој неку карту. Сјетио сам се седамдесетдруге, београдске, године и пјесмуљка од чијег се радијског понављања није могло дисати. Воз креће седамдесеттреће. Мислило се на пругу Београд Бар. Кад је воз кренуо, богзна, јер сам, у међувремену, дипломирао и отишао из Србије. А како је кренуо, види се по берлинској торби. Вучић тражи од Берлина да се укључи у реконструкцију. Ваљда ће бити нешто. Њемачка треба да прва избије на Бар.
Али Пруга Београд Сарајево.
То је седамдесет и осмо свјетско чудо.
Према тој идеји Београд на води је већ реализован.
Можда се, успут, реализује и Велика Идеја Есдееса. Пруга Бањалука Бијељина. СТЈ. Скретницу Ти Јебем.
Дакле. Берлински Меркел Конгрес је медијски веома добро искотрљан.
Чак и Данас, санџачки лист који излази у Београду, који је дистанциран од ПППВ, барем у покушају, доноси насловчину.
Европске инвестиције одговор на руски изазов.
Какав соцреализам.
Још јуче је објављена обимна студија како капитал одлази из Европе. Ради се о милијардама долара. Европа је у рецесији, штедња је, извјестан је дуготрајан скукоб са Русијом, у који је гура Америка, па капитал није луд.
Одакле ће стићи европске инвестиције Балкану, Србији и БиХ. Кад Европа, и без свих тих криза, не завлачи руку у свој џеп чак ни увијек када претходно завуче нешто друго у туђе дупе.
Ако ће инвестирати као Фиат и Арапи, прођи ме се кесо.
Оно што практично може да добије Меркелова јесте само перцепција да је ово подршка меканим балканоидима. Да не употријебим неколико од својих омиљених ријечи. Да бирачи мало, на изборима у БиХ, одустану од тврдолинијаша. И перцепција да ПППВ има апсолутну подршку Немачке, бре. Али. Чим се бирач суочи са овдашњим бирачким мјестом, прорадиће стољетни гени.
Исто тако. У Србији, када ово Немачка, бре, пријеђе из подсвијести у свијест, имаће контраефекат.

А инвестиције. Дајте. Лакше је организовати рат него довести стране инвестиције.