2282.
КАКО
УБИТИ
КОЧИЋА
КАКО
УБИТИ
КОЧИЋА
Када у дубокој
вечери, након дана у коме је организована Бодљавина Бакова за Награду Јаблан, у
склопу Велике Културне Манифестације Кочићев Збор, побједник Црни Мудоња крене
у своју камионску приколицу, да се врати својој штали, окренуће главу удесно,
отклопити велико јебачко уво, и прозборити у ноћ иза себе Идеш Ли Роде. Идем.
Идем. Рећи ће Петар Кочић, држећи се за Мудоњин скорени улитани реп.
А из шатора, и иза
шатора, слијегаће се по бријежју змијањском, подригивања, штуцања и свакојака
прдљавина, пробијајући се кроз миомирисе мушког зноја и женске ужеглости на
које комарци долазе у ројевима. Завратове, међуноге и уз цјеванице.
Јебо аустроугарску
власт, шта послијератна српска ради Кочићу.
Шта је већ урадила.
Некада Југословенска
Културна Манифестација, која је имала својих три минута у заједничком недјељном
дневнику, СТЈ, претворена је отрцани медијски шрот. Нема је нигдје.
А од оног што има,
то је шачица људи која се скупи на неком отварању, књижевном повечерју, каквој
додјели. И готово.
То је зато што су
се код Срба врло рано, још прије почетка рата, намножили Комшићи у свим
областима. Будалаши. Српски Комшићи се разумију у културу као и Онај Комшић у
Политику, Државу и Рат. КМУК.
Кочићев збор се
свео на букање, литање, сисотрз, продају шаторских и тезгарских мјеста и
свемогуће карлеушење живота.
Нисам против таквих
манифестација. Али јесам против тога да се мијешају са Кочићем, Културом,
Традицојом и Нацијом.
Кочић треба, и то
треба да уради Држава Српска, и Влада Српске, и Министарство надлежно, ако не
жели да буде Министарство Бодљавине Бакова, да се отме од ситних страначких
лидера, локалних кочијанера, дуванкеса и новчарника, ситних коришчија и
препродаваца жеђи, јањетине, крметине и културолошке балеге.
И да се постави на
своје право Змијање. А не на Смијање.