четвртак, 18. јул 2013.

2211.
ОБАВЕЗНА ЛИТЕРАТУРА
ЗА МАГИСТРАНТЕ
СТУДИЈА КОД Р. ВАСИЋА
 

Јучер сам полазницима политичке академије Аматера Аналитичара понудио двије насловнице на анализу. Да не будалашу ко Сакати Приглупи.
Данас ми једна од насловница даје за право. Ословљавајте ме са Шефе.
Политика данашња, београдски лист, јучер поменут на овом мјесту, папирната, коју држим у руци, има на насловној страни, сасвим лијево, једностубачни текст под насловом Поглавари српске и руске цркве критиковали власт у Београду.
Одмах сам помислио. Па шта. Ко сме да критикује власт у Москви.
Ну. Кад сам отворио Политикин Портал, на левој страни стране је текст о Белој Куги.
Питања за семинарски рад Аналитичара Аматера. Ко уређује прву страну Политике. Квиско помоћ: Онај ко уређује прву страну Политике, другима може очи да претвори у муданца.
Можда је сада јаснији јучерашњи Политикин пласман на насловној страни као и одговарајући непласман на насловној страни Независних.