1953.
OTKUP
SIROVE KOŽE
U BEOGRADU
OTKUP
SIROVE KOŽE
U BEOGRADU
Krzno, ovaj put, nije otkupljivano, nije
bio Aladža Krsmanović.
Onomad je podvornica Simuna, revoltirana
seoskim tračevima da se kurva sa cijelim muškim dijelom sela, uključujući i
djedove a i neke brkate neudate snaše, obznanila javni uvid u prava zagondžija
koji su trebali da se pojave u ljetni utorak, u šest, dakle, zavida, i da
donesu validan dokument, nov ženski donji veš. Veš je stara slavenska riječ.
Pojavili se sakati Spasoja, ćoravi Đurađ i
grbavi Dragutin.
Onda je, Simuna, da ne propadne skup, a da
ne ponizi učesnike, pred mjesnim uredom, gdje je stambovala, poslužila plavi
ibrik kave crnjuše, takozvane makadamuše.
Tako, i nekidan, u Beogradu.
Ko da je Đurđevdan pa se ide u ajduke,
skupila se Otpozicija. Odzlaoca i odgoremetere.
Prvi put sam ponosan na moj, omiljeni,
Esdees. Što nije učestvovao na Šizofrenom Sraniju, u biti, na Jaslarsko-Guslarskom
festivalu popevki opozicije Republike Srpske.
Taj jadni skup gubavaca pokazao je ono što
mu nije bila namjera. Pokazao je da je, u slučaju opozicije u Republici Srpskoj,
Sahara mala pa su inostrane Masse objavili pojilo u Beogradu. Pored onakve
vode, na pojilu se pojavila i hijena. Mihajlica.
Ponižavajuće je za političku scenu
Republike Srpske, da, nakon, dvadeset godina od uvođenja višestranačja, njome,
dijelom, upravljaju Domagoj i Predavač.