среда, 25. август 2010.

DINAMIT JE LEGITIMNA GRANA EKSPLOZIVA
Svebošnjački sabornik, mada sabor nikako ne dolazi, Muhamed, Tunjo, Filipović, svojim umom i tijelom zaštitio je vahabije. To je legitimna grana Islama, veli. O nekim aspektima života i ibadeta muslimana.
Potegao je Tunjo odbranu pošto su u Republici Srpskoj privedeni neki vehabije, malo ispitani i pušteni. Koliko sam shvatio, Tunjo još zamijera na iskazivanju čvrstine u građenju države. A sve to da bi se zatrli, protjerali, onemogućili i izbrisali muslimani sa teritorije koju su Srbi pokušali osvojiti zločinom i genocidom.
Dakle, sada su vehabije a i druge grane tretmana aspekata života i ibadeta, dobile dvojnu zaštitu i halal. Duhovnu i svjetovnu. Prvu je dao reisul Cerić. Drugu je dao, sada, Tunjo.
To su smjernice i putokazi za djelovanje svih ostalih instuticija duha i svijeta, države i vlasti.
To je, praktično, legalizacija agresivnog krila islama i propusnica za aktivnosti tipa Dernek Bugojno.
S tm što Tunjo, kao i svaki ishitreni lokalni geotolit, određuje i koordinate cilja. Republika Srpska. Jer proganja islam. Tunjo koji je živio u doba stare dobre komunističke troantinacionalne bratske prizemne propagande, primjenjuje iste metode. On vehabijama sugeriše da se, na osnovu privođenja trojice ili petorice vehabija, ima smatrati da se radi o progonu muslimana u Republici Srpskoj. Komunisti bi rekli Ima nekih pojava da ti i ti dižu glavu...
Tunjo nevjerovatnom akrobatikom sumnju u posjedovanje oružja i eksploziva i eventualno udruživanje radi terorizma karakteriše kao napad na „slobodu uvjerenja i prakticiranja jedne legalne i legitimne vjerske orijentacije ljudi, ma koliko ona nama koji pripadamo tradicionalnom načinu ibadeta koji je vladao u BiH, bila strana.“
Tunjo kao svjetovnjak i muslimanski intrelektualac, otvara širom vrata radikalizuovanju mirovnjačkog i posvetiteljskog ispoljavanja islama u BiH.
Tunjo, time, Bugojno prebacuje u Republiku Srpsku.