субота, 31. јул 2010.

SLOBODA IZBORA U SARAJEVU, GLAVNOM GRADU NASEOBINE
Izborni stranački aktivist u Sarajevu, Srbin:
Pred prošle izbore sam, kao kandidat za vijećnika, razgovarao sa 56 birača, Srba. Toliko ih je bilo u mjesnoj zajednici, gradskoj, u mojoj opštini. Od njih 56, 40 ih je reklo da ne smije za glasati za mene. Kako, ne razumijem. Na listićima ne piše ko je glasao. Tako su mi rekli. Ja sam prvi put bio kandidat. Znaju oni sve. Usporede broj glasova koje su dobili i znaju koliko nas ima. Znaju čak i ako listić napravimo nevažećim. Ali, ljudi, važno je da se daju glasovi, da neka srpska stranka uđe, danas u opštinsko vijeće, sutra u kantonalnu skupštinu pa onda imamo mogućnost, kažu za Dom naroda. Pa Federalna skupština. Najbolje je da ne izađemo na izbore.
Na kraju je od njih 56 samo šestoro izašlo na izbore. Ja sam dobio četiri glasa. Nemojte ovim ljudima pričati o kamapanji. Samo ih saslušajte.
Da, i molim vas, nemojte da se čuje da sam ja bio na ovom sastanku. Odmah će mi otkazati ugovor o radu.