среда, 28. јул 2010.

NUDIGUZI I POTOPNICI

skica za opijelo opoziciji
RIBAĆE ČETKE ZA PEDEPE

Šumska Informativna služba Pedepea saopštila je senzacionalnu vijest: SNSD je protiv popisa stanovništva na nivou BiH zato što mu je cilj da se organizuje popis u Republici Srpskoj jer je Dodik obećao Vasiću da će se u njegovoj štampariji štampati milionski obrasci za tu aktivnost.
Već godinama javnost očekuje od Pedepea barem jedan pasus suvislog političkog programa, od tako zvučne nazivne sintagme za partiju, kakvu je imao i kosovski Tači, jer je, vjerovatno, nastala u istom akceleratoru. Barem jednu fusnotu.
Ali nakon što su usrali i šefa i stanicu prodajom banaka, nakon što su promovisali Milicu Poreznicu Pjanduru i nakon što su tužili cijelu srpsku vladu, kada je Ivanić postao predsjednik Vlade Republike Srpske, i nakon što ih je napustio Damir Miljević, oni su spali na to da lažu o meni i mojoj maloj štampariji, u kojoj sam samo suvlasnik, ali koja mi je zlatno vrijedna jer me prehranila kada me je mrski Esdees uništio i otjerao u rat, da bih se, između ostalog, borio za vrijeme u kome će moći da se pojavi i demokratski progres.
Štamparija Trioprint nije u posljednjih pet godina odštampala ni jedan papirić za Vladu. A nije, hvala bogu, ni za vrijeme vladovanja Pedepea i Esdeesa. Mi ne funkcionišemo kao Mladen i Miro. Boro i Ramiz. Niti kao Mladen i Mladen, onaj koji je dobijao poslove u Ivanićevoj Vladi, u kojoj je i radio, pa onda došao dotle da jednog dana sjedne kraj Vrbasa i ubije se ko čojek.
Lažovi iz Pedepea su spali na trklju na kojoj je i Mihajlica Pička Jedna. Izmišljaju sitne laži dok se ozbiljne stranke spremaju za izbore.
Misle da da mogu prikriti činjenicu da su progresivni izdajnici i da će njihovom zaslugom proći zakon o popisu u kome se kaže da taj popis ne važi već važi popis iz 91. Po njemu će se formirati mozaik vlasti u Republici Srpskoj. Pedepe na taj način daje dio vlasti Republike Srpske, vlasti koja pripada ovom narodu. A sere o tome kako će popis pokazati da je Sarajevo etnički čisto. Pa, to znaju i Indijanci u prašumama Amazona.
Ipak, mogu nešto da učinim za Pedepe. Spreman sam preregistrovati štampariju u trgovačko društo i iz Kine uvesti ribaće četke pa neka se Pedepe pere od onoga što je uneredio dok je bio na vlasti. A i sada dok je u otpoziciji. Otpo iz vlasti.