OBRAČUN KOD TOMPSONA
Balkanski primitivac, pjevatelj plastičnih kičnacionalnih pjesama, izvjesni Marko, u plemenima od Vukovara do Splita, poznat kao Tompson, izazvao je, opet, društvene potrese u Hrvatskoj.
Otkoncertisana je neakva pjevanja, pijevanj, festival, u dobrotvorne svrhe pod lirskim popnazivom Gotovina za Gotovinu. Skupljala se lova za HagGenerale. Pored Tompsona bili su tu i Tereza Nacionalsovija i Oliver Dragovoljević. Bilo je i određenih scenografskih ustašluka.
Onda su Ivo Josipović Ustavni i Kosorka Djevojka Izvršna, zajednički protestirali. Nakon što je protestirao diplomatski kor.
IJU je još, kao Vrhovništvo nad armijom, naložio istragu o učešću vojnog orkestra Sveti Juraj, na tom glazbovlju. To je kao kad bi kardinal došao u stanje da naloži istragu o pjevanju crkvenog zbora Haubica 110 milimetara.
Dovoljno ima uvoda da bih mogao da saopštim glavnu stvar.
Što zajebavaju Tompsona?
Kao što bi rekao moj drug Marks, Tompson se pojavio na određenom stupnju razvoja ustaških snaga i jednonacionalnih odnosa. Očito je da postoji veliki i debeo sloj življa u Hrvata koji rabi ustašoidne obloge glede svakodnevnog razmatranja nacionalnog pogleda na svijet. Očito je da se taj sloj, sa svojim potrebama, interesima, djelatima, efektima i artikulacijom, mora, zakonito, iskazivati u mikro i makro sredinama, u javnosti, politici, stvaralaštvu, poeziji, prozi i pjevanji.
Da se nije pojavio Balkanski Rambo Glazbenik Tompson, pojavio bi se neko drugi. Kakva je razlika između pjesama Jasenovac i Gradiška Stara i Kolji Srbe s puno žara.
Odnosno, kakve moralne integralnosti ima napadati Tompsona koji pjeva bezazlene, kroatoustašističkom puku uhUUgodne pjesmuljke, nakon što je protjerano, ubijeno ili otišlo 400.000 Srba iz Ustava Hrvatske.
Mislim na klapu Ivo-Kosor ali i na diplomate inostrane u Zagrebu.
Zabranom Tompsona neće se ništa riješiti. Ne može se zabraniti narod. Narodna svijest. Narodno poimanje zbilje.
Potreba zabrane revitalizacije fašizma ili divergentnih zbilja, ne ostvaruje se tako. Uzroci su mnogo dublji od Tompsona.
Zabranom Tompsona, određena klavijaturna i krompirsalatna gospoda pokazuju samo stid.
Smrad ostaje.
Balkanski primitivac, pjevatelj plastičnih kičnacionalnih pjesama, izvjesni Marko, u plemenima od Vukovara do Splita, poznat kao Tompson, izazvao je, opet, društvene potrese u Hrvatskoj.
Otkoncertisana je neakva pjevanja, pijevanj, festival, u dobrotvorne svrhe pod lirskim popnazivom Gotovina za Gotovinu. Skupljala se lova za HagGenerale. Pored Tompsona bili su tu i Tereza Nacionalsovija i Oliver Dragovoljević. Bilo je i određenih scenografskih ustašluka.
Onda su Ivo Josipović Ustavni i Kosorka Djevojka Izvršna, zajednički protestirali. Nakon što je protestirao diplomatski kor.
IJU je još, kao Vrhovništvo nad armijom, naložio istragu o učešću vojnog orkestra Sveti Juraj, na tom glazbovlju. To je kao kad bi kardinal došao u stanje da naloži istragu o pjevanju crkvenog zbora Haubica 110 milimetara.
Dovoljno ima uvoda da bih mogao da saopštim glavnu stvar.
Što zajebavaju Tompsona?
Kao što bi rekao moj drug Marks, Tompson se pojavio na određenom stupnju razvoja ustaških snaga i jednonacionalnih odnosa. Očito je da postoji veliki i debeo sloj življa u Hrvata koji rabi ustašoidne obloge glede svakodnevnog razmatranja nacionalnog pogleda na svijet. Očito je da se taj sloj, sa svojim potrebama, interesima, djelatima, efektima i artikulacijom, mora, zakonito, iskazivati u mikro i makro sredinama, u javnosti, politici, stvaralaštvu, poeziji, prozi i pjevanji.
Da se nije pojavio Balkanski Rambo Glazbenik Tompson, pojavio bi se neko drugi. Kakva je razlika između pjesama Jasenovac i Gradiška Stara i Kolji Srbe s puno žara.
Odnosno, kakve moralne integralnosti ima napadati Tompsona koji pjeva bezazlene, kroatoustašističkom puku uhUUgodne pjesmuljke, nakon što je protjerano, ubijeno ili otišlo 400.000 Srba iz Ustava Hrvatske.
Mislim na klapu Ivo-Kosor ali i na diplomate inostrane u Zagrebu.
Zabranom Tompsona neće se ništa riješiti. Ne može se zabraniti narod. Narodna svijest. Narodno poimanje zbilje.
Potreba zabrane revitalizacije fašizma ili divergentnih zbilja, ne ostvaruje se tako. Uzroci su mnogo dublji od Tompsona.
Zabranom Tompsona, određena klavijaturna i krompirsalatna gospoda pokazuju samo stid.
Smrad ostaje.