четвртак, 3. децембар 2009.

KACIN – MUŠKA DORIS PAK
Poslanik iz Slovenije, u Evropskom parlamentu, Jelko Kacin, već duže vrijeme se neodgovorno balkaniše, daje razne izjave o ubogim balkanskim zemljama, prijeti, docira, propisuje, naređuje, zahtijeva, a sve to u ime Evropske unije. Opasno je uopštavati, ali to, otprilike liči na scenu u kojoj moj drug Kalabić ode u Arabiju, i okolne zemlje, i tamo se razmeće izjavama kako, dotične države, ako hoće međunarodni kredibiletet, moraju više pažnje posvetiti arhitekturi džamija koje doniraju u BiH sa naglaskom na F.
Razgoropađeni Kacin se u tom EP dokopao sirote Ketrin Ešton, visoke predstavnice EU za inostrane poslove, koja je tu pala s neba, i počeo da joj vadi oči na temu: Kako BiH ne može imati, istovremeno, i kandidatski status i Ohaer sa Bonskim ovlaštenjima. Ešton je odgovorila: Nisam ja, majke mi, za tu domaću zadaću je zadužen Karl Bilt.
Sad, da kenjam o tome kako neki poreski obaveznici ne plaćaju Kacina da brabonja o zapadnutom Balkanu, otrcano je.
Očito je da je čovjek ohaerofil. Da je član lobija, što je svuda u svijetu besplatna humanitarna funkcija, kojemu je za cilj da u BiH austrougarska formula ostane na vlasti unedogled.
Kacin je, u stvari, u istoj političkoj situaciji u kojoj je bila mlada vojnikinja, Slovenka, koja se neki dan ubila u vojnoj bazi na Kosovu.
Vojnikinja se našla dolje u nezavidnoj poziciji. Lokalni šiptarski živalj, za koji smo se mi toliko zalagali, mi, Evropljani sa južne strane Alp, a oni nas sada gledaju neprijateljskim očima, bez cvijeća, pjesme i dobrodošlice. A i ponižavajuće je biti vojnik na Kosovu a nismo htjeli biti u JNA iz koje su ti isti Šiptari bježali kao iz omražene srpske agresorske garde. Od sve Evrope, mene je mladu, dopalo usrano Kosovo.
Kacin, nepotvrđeni političar u domicilnom prostoru, vinuo se u EP, u koji mogu i Bersluskonijeve kurve, Danijel Kon-Bendit i druge protuve, shvatio je da od sve Evrope može samo malo da kenja o Balkanu. I to je frustrirajuća situacija. Toliko sam bježao, i mi svi, sa tog Balkana a sada mi je samo to ostalo kao predmet mog djelovanja.
Pozicija je ista. Glumeći Doris Pak, Kacin će doći u situaciju mlade vojnikinje. Ubiće se nekom glupom izjavom i tako će neko vrijeme, barem, morati da šuti. A mi ćemo biti mirni od njegovih dorispakovanja.
Sa uživanjem iščekujem to samoubistvo.