петак, 25. април 2014.

2842.
ДВИЖЕНИЕ ДЯА
CHANGES

Покрет За Промјене. Сунце Ти Јебем.
Јавили ми из Вишеграда моји, знате добро који, да је човјек звани Френка Покушај Чола спаковао два велика кофера у свој Мицу Буши Џип и отишао. Сви су мислили да је отишао На Скупштину. Јок. Што би рекли турци и Турци.
Претпоставља се да је отишао на пластичну операцију. Послије ноћних туча по улицама Вишеграда.
Одмах сам схватио да је идеја генијална.
Сад ће се вратити не као бљедолика копија Здр Чолића него као оригинал Шварценегер оф Вишеград.
И други, из његовог страначја, и сви из Промјена За Промјене, требали би да оду на Пластичну. Да постану Пластиканерси.
Уплашени би могао да се пластифицира у Тајсона. КТЈ.
Па да се дрхтави Мохамед Али одма упиша.
Добро. Није добро да то буде Али, могу Бошњачке Народњачке Странке да замјере. Нека се упиша, нека се упиша, Фрејзер.
Некиј би мого да се пластифицира у Гаргамела. Знам на кога мислите. Али, нећете да ми кажете.
Дарко Бабаљ би могао да се пластифицра у Дамира Хаџића. А Александра у Шакиру. Како каже Калабић.
Немој неко да се претвори у Жан Клод Дај Вама. Слаб сам на те фаце енд бицепсе и трицепсе.
То би могао бити рецепт и за породично владање. Промијениш фејс и не личиш на фамилију.
И владаш.
Нисмо ми Америка да четрдест Кенедијевих влада, шездесет Бушевих и двоје Клинотнових. Нисам мислио на муданца. Бил и Она.
Бушеви су прича.
Буш Најстарији. Буша Стари. Буш Старији. Буш Млађи. Буш Најмлађи. Буш Још Млађи. Буш Нерођени. Колико је пробушених кад је толико бушевих.
Сад ми је тек јасно колико Путин заостаје за демократијом.
Сирома се развео. Његова жена никад неће бити Предсједник.
Ну.
Да сачекамо исход пластичне операције Чоле Са Бикавца.
Ако успије, можемо и ми имати своје Бушеве, Клинтоне, Кенедије.
Са Обамом ће мало теже бити. Ниоткленац. Изникуд. И тетка му умрла. А Мишел нема амбиција.
Ако успије, Промјене За Промјене ће успјети.
Нећемо их препознати.
Дете Оги ће постати Оги Бибер, Бореновић ће постати Боран Генџо, Чава ће остати Чава, моје саучешће, а онај Глига ће постати Жабац који је видио како кобила диже ноге. Па и он.
Можда избори донесу ждријепца за Глигу & Промјене.