2689.
КАМПАЊА
ОД ВРАТА ДО
ВРАТА,
МИСЛИМ, ЗА ВРАТОВЕ
У Србији гори
земља.
Под сметовима и на
билијарском столу.
Избори су, нане.
Од избора два
путића. Антелија, Бели Листић и опанци, по томе се знају Србијанци. Ој Кутијо,
тија реко, тија реко, волесмо се, ја пореко.
Видим. Открили и
кампању Од Врата До Врата. ОВДВ. Такозвана Овдова. Слуђују градску сиротињу по
солитерима, тероришу. За кога ћеш гласати. Траже личне карте и матичне бројеве.
Само што им видео надзор нису монтирали изнад врата.
Сто година послије
Слобе, и Мире, и Мире, странке у Србији још не знају ко за кога гласа.
Та Кампања ОВДВ је
као и добијање, уступање, невиности. Можеш да је организујеш само једном. Не можеш
за сваке изборе, и свака божија странка, да лупаш људима на врата и да их
узнемираваш. Тај терор над гласачима, та инприватизација стана и куће, тај
порезнички однос, контрапродуктиван је.
И знак је да
странка нема организацију. Већ подели младима по педесет еура и Ајд, децо, од
врата до врата, бре, натенане.
Побједничке,
модерне странке, странке које живе у двадесетпрвом вијеку, у вијеку интернета,
морају да знају сваког свог члана и сваког гласача, да имају његов телефон и
кућни и онај за љубавнице и љубавнике, да контактирају с њим, на разне начине и
разним поводима. А не само кад су Избори и Сметови.
Та кампања ОВДВ
пећинско је доба. То су странци овдје промовисали у праскозорје демократије,
вишестраначја и општег провиђења и свог духа и телоослобођења.
Након те кампање
слиједи градња Хоризонталне Организација која је компатибилна са сваким
бирачким мјестом и која може да комунцира са сваким бирачем.
Та организација
омогућује странкама да проводе двије пресудне технолгије. ИдентБ и ПланГ. Идентификацију
Бирача и План Гласова.
А за врат се скаче
само онима који први пут добијају право гласа, које је мјесна структура
оцијенила као колебљивог и онима који не излазе на изборе.
Много компликована
работа, јеботе.