2362.
ПЕТАР ЗЛУКОВИЋ
И Е ГОВНИНЕ
У БОРБИ ПРОТИВ
ПОКОЈНОГ НИКОЛЕ
ГУЗИЈАНА.
МУСЛИМАНИ ИЗА
ПАРАВАНА.
ПЕТАР ЗЛУКОВИЋ
И Е ГОВНИНЕ
У БОРБИ ПРОТИВ
ПОКОЈНОГ НИКОЛЕ
ГУЗИЈАНА.
МУСЛИМАНИ ИЗА
ПАРАВАНА.
Неодгонетиво је
колике паре требају и каква мора да је дијагноза, да би се један партенокарпијални
порталоид толико бавио Србима Српске, њиховом геноцидношћу, њихом историјском
болешћу, њиховом истребљивошћу и генерисањем њиховог призменог мјеста на
љествици људскости, права на постојање и националне каквоће.
Е говнине,
србијански просрал србијанског црнокошуљаша извјесног Пљуковића, објавио је
извод из неке књиге Амира Османчевића, сина једног предратног бањалучког
новинара, која је објављена 1996. а е Говнине сад су је откриле.
Ради се о биљешкама
о масовној бањалучкој геноцидности, подршци геноциду и Радовану Караџићу.
На шта ја могу да
кажем, важно и историјски, Јебо вас Радован Караџић у прајдовско дупе, све
низред, закључно са односним Амиром.
Нити је Радован
Србин који симболише и замјењује све Србе на овој, правој, страни Дрине, нити
је Радован Српска, нити је Радован зашта заслужан. А ни одговоран. Нарочито Муслиманима
и Амиру. За одговорност у погледу рата, и непојмљиве самогеноцидности, могу да
вам упутим другу важну и историјску поруку. Јебо вас Алија Изетбеговић и његова
жртва мира зарад БиХ. Закључно са Петром и Амиром. Бором и Рамизом.
У том изватку,
Османчевић пише и о покојном Николи Гузијану. Којег сам познавао.
Османчевић свједочи
о томе да је једном приликом, сједећи иза паравана у ресторану Алас, у
Бањалуци, слушао Гузијана како заступа тезу о размјени нација. То је, колико
сам схватио, та српска геноцидност. А за то га је, кад га је видио, оптужио. За
тај став. Покојни Гузијан је рекао да он то није заступао а Османчевић је рекао
да је био иза паравана и чуо.
Теза о размјени
мјеста националног боравка једна је од милион теза, ставова и рјешења која су
се појављивала у кафанско-интелектуално-ратном галиматијасу дискутовања
властите и туђе крви. То није никаква Гузијанова геноцидност, нити Гузијанов
проналазак. Исламска декларација и Шаховница на Дрини биле су идеје на самом
врху Монт Евереста. Идеја о размјени становништва, била је испод нивоа мора.
Али Петар Злуковић,
Црнокошуљаш и Црноутробаш, објављује то као документ. Као Доказ.
И, опет, по
милијардити пут, навлачи Црнину на Србе и Српску.
Главно питање је За
чији рачун и По чијој наредби.
Ко те шаље, пизда
ти материна.
А главно питање за
Османчевиће, муслимане, босношњаке, интелектуалце, које није за Луковића, јер
његов интелектуални домет јесте као и домет танги међу гузовима његове
предсједнице, које су црне као и његова косовска мајица, јесте ко је муслимане
ставио иза паравана. Гдје се и данданас налазе. Ко је од њих начинио људе који
не знају које су нације и којима за то треба пропаганда као за вениш, нивеу,
нилу или помаду. Ко је муслимане онемогућио да живе у великој држави. Ко их је
инсталирао иза паравана историје. Ко је од њих начинио притајене прислушнике а
не одлучнике и актере. Увијек из прикрајка, увијек уз прејака а никад за
нејака.
То је за књигу. А не
покојни Гузијан.
А Петар Луковић, он
је за међугузове властите предсједнице. Није ни за прајдов курчић.