среда, 21. новембар 2012.


Nikola Nikić, Dino Pašalić, Rajko Vasić

FUDBAL
U KATALONIJI

Fudbalska ekspedicija Nikola Nikić, koja je obuhvatala četiri selekcije od pionira do fosila, iz Doboja, Laktaša, Lukavca, Modriče, Banjaluke... gostovala je sedam dana u Kataloniji, u Barseloni i okolini. Turneju Nikićevih beba organizovao je Dino Pašalić, fudbalski menadžer koji je prodavao mnoge velike zvijezde fudbala (zbog toga sam igrao sa pola snage) a realizovana je u četiri utakmice.
Rezultati su bili ovakvi: 2:1, 5:5, 2:5 i 0:6.
Ovo 6:0 je pobjeda kombinovne selekcije koju su sačinjavali stariji, iskusniji igrači.
Poslije te katastrofe Katalonci su nas molili da ostanemo još dva dana o njihovom trošku radi revanša. Ali naše internacionalne obaveze su bile neumoljive.
Dobio sam dva lična priznanja. Dino mi je rekao da sam mlađi, nije rekao "puno mlađi", možda greškom, prodao bih te za sekund. podjećaš me na Mileta Jovina. A dječica su pitala Čika Rajko, koliko zaista imate godina. Pa, vaše najstarije tetke bi mi mogle biti unuke.
Posted by Picasa