четвртак, 25. октобар 2012.


1815.
PLAVI POSKOK,
SVASTIKIN BUT,
ŠUŠKA ŠUŠNJAR

Ako ne budem pisao nekoliko dana, znajte da je Sipa došla po mene. Greškom sam, sam sebi, poslao mejl. Takozvanu poruku. Sa gmail adrese na blictačkanet. Ako Sipa dozna, MSJ.
Ali pošto sam uvijek na braniku Otadžbine, Trećeg Entiteta i Vaše Države, nju sam uvrstio samo radi trijade i trojstva, još sam se više zabrinuo zbog poruke koja mi je i naslov a koja je stigla sa neke kanarske adrese.
Vidim da je situacija Nušićevska. Balkanski Špijun. Ili slično. Treba pokrenuti ne samo Sipu, nego i sve druge policijske agencije, revitalizovati i Barašina. Hitno vratiti na guzicu, na fotelju, mislim, Sadika Ahmetovića. Meni taj šušanj miriše na tešku zavjeru najširih razmjera. Hitno treba obavijestiti okolne vlade da im se nešto ne podšušnjari pa da se ne otkriju važni mejlovi njihovi. IMT i ostale poruke.
Jednom Sipa, uvijek Sipa.
Sipa je formirana kao Agencija. Jel ona Agencija, Moreš Je Jebat. MJJ. Za čuvanje ćoškova i lica. Za Istrage i Zaštitu. A onda su se Unitarci dosjetili da bi ona mogla biti Stub Vaše Države. Nisu se dosjetili da sa takvim genima ne može biti ništa. Svaki put kad su opšti izbori, Sipaekipa dođe kod mene u povjerljivu misiju. Otkad je Špirić član Esenesdea. Otkad Radmanović. Otkad Dodik. Otkad ovaj kandidat, otkad onaj kandidat. I pisanu potvrdu da damo. Koliko je bio u radikalima. Pitajte Ogija. Mada i on nije više u tim govnima.
Čak i da je Šušnjar ušao u tuđi Inbox, šta. Svaka obrazovanija mlađa budala može da otkrije taj moj pasvord i da uđe u moje mejlove. Za to ne treba ni Sipa ni Šušnjar.
Besposlena baba češlja i ćelavog djeda.
Umjesto da se pozabave temeljnim anarhičnim procesima koji razaraju Vašu Državu, oni ganjaju vjetrenjače.
A jedan od najanarhičnijih procesa je glasanje poistovijećeno sa javnim nužnikom. U Vašoj Državi može da glasa kogod naiđe putem. Svrati i glasa. Svrati i piša. U nekim manjim opštinama udvostručen je broj birača. U Srebrenicu i Duška Jurišić svratila da piša. I glasala. I Muazuki. Samo ne znam da li je čučnuo. To je posao za Sipu, kao operativca Cika, da onemogući da o vlasti u opštinama, nad napaćenim narodom, odlučuju oni koji ne žive sa tim narodom i u tim opštinama. Za istrage i zaštitu spremni.
I čudo još anarhičnijih procesa u Vašoj Državi.
e.moja Sipo.