MJERE DIKTATURE VJERE
Slučaj sa kasapljenjem mladog momka kojeg je nekakva Šerijatska policija – Odjeljenje za ilegalno ljubljenje, drpanje, peting i drugo vaćarenje, u mostarskom dijelu Mostara, čini mi se, masovno i kolektivno kaznila zbog praktikovanja svjetskog dostignuća da se uživa u zaljubljenosti, ili, makar samo u seksu, mnogo opasniji je znak teških i traumatičnih promjena koje čekaju BiH i muslimanski narod, nego što je to Bugojno Teror Event.
Mladići od 17 do 20 godina koje se regrutuje u noćne čuvare parkinga, sokaka, proplanaka i puteljaka gdje se zavlače ljubavni parovi i parkinje, idealna su široka baza za selekciju specijalaca za razne druge i društveno mnogo opasnije destrukcije – za svakovrsne lopove i prestupnike u ime vjere, za vjerske teroriste, za zločince, za masovne ubice.
Protivprirodno koketiranje bosanskog islama sa agresivnim derivatima istočnjačkih borilačkih vještina šerijata, ovdje je već donijelo haos u vjerskom muslimanskom biću, i u pojedinačnim glavama. To i jeste bio cilj prve faze, da se poljulja opredjeljenje prema umjerenom praktikovanju vjere, uglavnom sa Alahom i u krugu svoje džamije. U drugoj fazi slijedi selektiranje aktivista, lidera agresivne vjere i postrojavanje masovne vjerničke baze.
Islamska zajednica je smišljeno tolerisala devijacije i derivacije. Možda i dijelom zbog toga što nije željela da naškodi svom mjestu u cijelom sistemu bojeći se da će neka nezadovoljna grupa okrenuti i veliki sloj vjernika protiv institucije IZ.
Svojom geopolitičkom djelatnošću reisul Cerić je, još i gore, poticao osebujnost vjerskih trendova i opštu agresivizaciju.
To je znak neospornog dnevno-političkog kalkulantstva. Katolička i pravoslavna struktura, iako najčešće tromo i sporo, s vremena na vrijeme, osuđuje i ograđuje se od sekti, izvitoperivanja vjere, zloupotrebe prikazanja i biljega... Islamska struktura Ovdje to nije činila.
Čini mi se da trendovi polako migolje iz ruku.
Almir Džuvo iznio je podatke o 3.000 potencijalnih terorista u BiH od kojih je cca 10% stranog porijekla. Taj potencijalni terorizam je čedo vjerskih pelena. Kao i bratoubilačka klanja u građansko-vjerskm ratovima nakon prvih višenacionalističkih izbora u BiH.
Kada se na to konektuju stvarni ili potencijalni pripadnici raznih Policija šerijata za koje ne postoje evidencije, razni pritajeni Vjerski navijači, ilegalni internetski Sisari agresislama... hilljade mogu da se umnože.
To će stvoriti probleme BiH, dokle bude postojala.
Ali će, prije svega, stvoriti probleme muslimanima i Bošnjacima i bošnjačkoj političkoj sceni. Već sada je izgubljeno dovoljno evropskog muslimanskog identiteta na prostoru bivše SFRJ, koji je uz muslimane u zapadnoj Evropi, bio dobar konektor. Sada se taj civilizacijski evropski identitet transformiše u sandžački, turski, šerijatski, istočni.
Slučaj sa kasapljenjem mladog momka kojeg je nekakva Šerijatska policija – Odjeljenje za ilegalno ljubljenje, drpanje, peting i drugo vaćarenje, u mostarskom dijelu Mostara, čini mi se, masovno i kolektivno kaznila zbog praktikovanja svjetskog dostignuća da se uživa u zaljubljenosti, ili, makar samo u seksu, mnogo opasniji je znak teških i traumatičnih promjena koje čekaju BiH i muslimanski narod, nego što je to Bugojno Teror Event.
Mladići od 17 do 20 godina koje se regrutuje u noćne čuvare parkinga, sokaka, proplanaka i puteljaka gdje se zavlače ljubavni parovi i parkinje, idealna su široka baza za selekciju specijalaca za razne druge i društveno mnogo opasnije destrukcije – za svakovrsne lopove i prestupnike u ime vjere, za vjerske teroriste, za zločince, za masovne ubice.
Protivprirodno koketiranje bosanskog islama sa agresivnim derivatima istočnjačkih borilačkih vještina šerijata, ovdje je već donijelo haos u vjerskom muslimanskom biću, i u pojedinačnim glavama. To i jeste bio cilj prve faze, da se poljulja opredjeljenje prema umjerenom praktikovanju vjere, uglavnom sa Alahom i u krugu svoje džamije. U drugoj fazi slijedi selektiranje aktivista, lidera agresivne vjere i postrojavanje masovne vjerničke baze.
Islamska zajednica je smišljeno tolerisala devijacije i derivacije. Možda i dijelom zbog toga što nije željela da naškodi svom mjestu u cijelom sistemu bojeći se da će neka nezadovoljna grupa okrenuti i veliki sloj vjernika protiv institucije IZ.
Svojom geopolitičkom djelatnošću reisul Cerić je, još i gore, poticao osebujnost vjerskih trendova i opštu agresivizaciju.
To je znak neospornog dnevno-političkog kalkulantstva. Katolička i pravoslavna struktura, iako najčešće tromo i sporo, s vremena na vrijeme, osuđuje i ograđuje se od sekti, izvitoperivanja vjere, zloupotrebe prikazanja i biljega... Islamska struktura Ovdje to nije činila.
Čini mi se da trendovi polako migolje iz ruku.
Almir Džuvo iznio je podatke o 3.000 potencijalnih terorista u BiH od kojih je cca 10% stranog porijekla. Taj potencijalni terorizam je čedo vjerskih pelena. Kao i bratoubilačka klanja u građansko-vjerskm ratovima nakon prvih višenacionalističkih izbora u BiH.
Kada se na to konektuju stvarni ili potencijalni pripadnici raznih Policija šerijata za koje ne postoje evidencije, razni pritajeni Vjerski navijači, ilegalni internetski Sisari agresislama... hilljade mogu da se umnože.
To će stvoriti probleme BiH, dokle bude postojala.
Ali će, prije svega, stvoriti probleme muslimanima i Bošnjacima i bošnjačkoj političkoj sceni. Već sada je izgubljeno dovoljno evropskog muslimanskog identiteta na prostoru bivše SFRJ, koji je uz muslimane u zapadnoj Evropi, bio dobar konektor. Sada se taj civilizacijski evropski identitet transformiše u sandžački, turski, šerijatski, istočni.