понедељак, 22. фебруар 2010.

UBI KO PSA U CRKVI
Kada su me, prije deset godina neki četnički krugovi u Brčkom (????????), tamošnja ispostava otadžbinske ravnogorske neravne demokratije, osudila na smrt, a to je na mitingu u Bijeljini, čini mi se, pred nekoliko hiljada ljudi, obznanio jedan od njihovih tadašnjih vojvoda, na kraju je, kao u dispozitivu, rečeno: ...i svaki pripadnik četničkog pokreta, kad naiđe na njega (mene, op. osuđenika), ima pravo da ga ubije ko psa iza štale.
Bilo je, poslije toga nekakve sudanije po službenoj dužnosti ali bez efekta – na broju smo, i ja i vojvoda i četnici.
Sve mi je to bilo četnički smiješno. Koje budale 98. idu u četnike. Smiješno, sve do slučaja Starovlah, kada je kombinovana ergela međunarodnih snaga, među kojima su bili i Slovenci, kao armejci, smiješni koliko i „moji“ četnici iz Brčkog, upala u parohijski dom i skoro do smrti premlatila pravoslavne službenike, oca i sina Starovlaha.
A sve u potrazi za Radovanom Karadžićem. Koji se za to vrijeme maskenbalisao po Bgd, pred nosom im. Jer, jamčim da je najmanje polovina od onih koji su dizali galamu o izručenju, uslovima za ovo i ono, preprekama za EU i NATO, ispunjenju mape ovoga i mape onoga, znala gdje je Rašo Egzibicionist.
Pomislio sam, tako se i meni moglo dogoditi, da organizovani četnici, ili neko ko je tako shvatio svoju misiju, upadnu kod mene i prebiju me ko pseto.
Uglavnom, pravoslavne popove su pretukli i otišli. Dobili nove vojne pošte. Demokratske narodne armije iz sastava Nato nisu pokrenule nikakve istrage, kao u slučaju pišanja po Gvantanamcima ili, pak, silovanja vlastitih pripadnica oružanih snaga.
Starovlasi Pravoslavci, jedan je stopostotni invalid, pokrenuli su spor protiv BiH. Smatraju da BiH, Država, treba da zaštiti svoje podanike, državljane, rjabe, porezonosce.
Dabome, ni tad ni dandanas nije se niko od razdrljenih demokrata, građanstvenika, državoobljubitelja, nevladinih viznih organizacija... udostojio da protestuje, da osudi, da pomene evropsku demokratiju, ljudska prava, ili barem tetku.
Prije dva dana jedan od dužnosnika, portparol, a portparoli su jedna od najglupljih novouzgojenih sorti u BiH, važno je izjavio: Sila koju smo primijenili bila je adekvatna našem očekivanju otpora koji će biti pružen.
Da li je moguće da je živ čovjek, bez teške psihijatrijske dijagnoze, to izjavio?
Po toj tehnologiji očekivanog otpora ubijen je i Denes Mrnjavac. I zapaljena starica.
Napomena: BiH treba da postane članica tog pakta za primjenu sile adekvatne očekivanom otporu.