среда, 27. август 2008.

NIJE SVEJEDNO NI
KAD KRAVA SKOČI NA KRAVU
Izborna kampanja je za mene, i za nas u SNSD, počela prije šest mjeseci. Sada se vulkan trese, grči i huči, samo što nije počela erupcija borbe za glasove. Ne spavam, u autu sam i na terenu. Ne vidim bijela dana. U glavi mi je sepet stršljenova a onda me novinarka Avaza pita šta mislim o nekoj manifestaciji gej pokreta koja bi trebala da se u septembru održi u Sarajevu.
Aj, majko!
Kažem joj: Molim te nemoj da me navodiš kao stranačkog funkcionera jer je ovo moj stav. Navedi me kao inokosnog seljaka iz okoline Višegrada (kao Andrić u romanu o ćupriji).
Ali, pošto i to postoji u životu i prirodi:
Istospolni pokret, osjećanja, ozakonjivanje, manifestacija, prava muškaraca i žena u tom segmentu, komplikovano je društveno pitanje. Na nivou ličnog, poštujem sva prava i sva osjećanja koja ne diraju drugoga. Ali to znači da sve treba da ostane lična, privatna stvar.
Nisam za javnu manifestaciju, promociju, propagiranje, institucionalizovanje i ozakonjivanje.
Radi se o bolesti ili devijaciji. Dabome, svi smo mi pojedinačno bolesni, neko od alkohola, neko od kartanja, neko od apaurina, neko opd egzibicionizma u politici. Dakle, pripadnike tog pokreta i sloja ne smatram bolesnijim od drugih.
Želim samo da kažem da ono što ne praktikuje priroda, ne trebaju da praktikuju ni ljudi. Ako krava Žujava ne skače na kravu Peravu, nije dobro da neka ljepotica radi one stvari sa djevojkom. I seljani su davno rekli da nije svejedno ni kad krava skoči na kravu. Ona dole ima veće oči a ona gore dalje vidi.
Osim toga, to direktno umanjuje prava na užitak, makar optički, nas muškaraca. I žena u drugoj varijanti.
Milijarde ljudskih kopija donose sve veće devijacije. Dobri stari geni ne mogu da se snađu u tolikim varijantama pa je normalno da se u DHL poslu isporuke hromozoma pobrkaju adrese. Nije normalno od toga praviti pokret.
Ima tu i drugih, opasnijih stvari. Životinje ne praktikuju ratove, pa to ljudi opet rade.
I to su bolesnici.

Нема коментара: