среда, 16. април 2008.

BHRT U PIPCIMA SIPE
Mene, kao osvjedočenog ljubitelja PBS-a, odnosno kasnije BHT-1 i šire, koji je podnio ostavku na mjesto ministra informacija u prvoj Dodikovoj vladi i kome su kasnije, zbog neprihvatanja narečenog PBS, iz osvete ukinuli ministarstvo, posebno žalosti, rastužuje i ubija vijest da je SIPA, Dražavna Agencija Za Istrage i Zaštitu, ušla u prostorije nezavisnih, profesionalnih i javnih elektronskih medija Države BiH i počela da traži neke nepravilnosti, bože mi oprosti.
Kada su mi prvi zamjenik Visokog predstavnika, neki Džonskon, Hejzlok i slični, sve do mojih bivših kolega sa TVSA, prijetili i savjetovali da prihvatim taj PBS kojeg je Vestendorp, natjeran na to, proglasio zadnjeg dana svog mandata, rekao sam im da to ne može funkcionisati iz nekoliko razloga:
  • država mora imati svoj medij a ne može medij imati svoju državu (pod uslovom da je država barem na vidiku)
  • treba dvije entiteske televizije sastaviti da sarađuju u nekoj vrsti pula (kao nekada JRT) pa će ih interesi dalje voditi ka zajedničkom programu itd. a to neće moći na pritisak i naloge međunarodne zajednice, raznih supervizora i nezavinsih tijela od kojih se ne vidi šuma
  • ne treba otvarati nove poligone za međunacionalne sukobe
  • ta televizija neće imati gledalaca
  • ta televizija neće moći obezbijediti nacionalnu ravnopravnost u bilokom smislu pa ni u golom teritorijalnom
  • ta televizija finansijski ne može opstati...

Nije mi drago što sam bio u pravu.

RAZBIBRIGA
VUK DLAKU MIJENJA
A OVCE ŠIŠAJU