петак, 27. март 2020.


ТЕХНОЛОГИЈА
НАМЕТАЊА
ПРИОРИТЕТА
ВЛАДА СИТУАЦИЈОМ,
ДРЖАВОМ,
КОЛЕКТИВИТЕТОМ

Кад би ми дали све потребне Полуге, за наметање Колективних Приоритета, само годину дана прије, за било кога бих организовао побједу на Изборима.
Побједник би требао само да ме слуша и да не будалаше више него што је уобичајено.
Требало би ми веома мало Пара.
Искористио бих све појединачне погодности, лакомислености и људске глупости.
То сада ради Вучић. Нпр.
Добро, ја то не бих радио тако примитивно, жалосно, нељудски, несрпски и недостојанствено.
Дакле, ако зна Васић, и зна Вучић, можете замислити како и колико то знају да раде они који то раде деценијама, стољећима, са арсеналима Полуга и трезорима Пара.
Радећи у СНСД, нисам био у могућности да користим ту технологију, па сам развијао Организацију. Што је једна врста замјене.
У тој Организацији сам могао да постављам Приоритете.
Читаву Ранг Листу. Са прецизним поретком. У коме, до краја првенства, није могло да се прескочи ни за једно мјесто, ни да се падне за два.
Шта је учинила Корона.
Говорим о овдашњим микро условима.
Уз напомену да је Корона Транснационална Компанија за производњу и пласман Колективне Свијести и Приоритета.
Корона нам је сјебала Приоритете.
Власти су се добровољно укључиле у то.
Једини разложан разлог је страх од губитка Избора.
Умиру од страха да се неће догодити нешто па да ће манипулативна Јавност, каква је свака, оптужити њега или га, а Бирачи рећи, Марш из Гласачке Кутије.
Ни један други разлог не постоји за овакво халуциногено мијешање Приоритета.
Ако погледамо Земље, гдје су скоро Избори, и гдје су скоро прошли, видићемо потпуно дијаметрална понашања према Психоделији Корона.
Република Српска се није зауставала ни у Рату.
Не треба ни сада.
Рад је Темељ Републике Српске.
И кад Људи умиру, потребо је да Република Српска ради.
Мало је окрутно.
Није.
И ја ћу, сутра, умријети. Па моја породица неће стати због тога.