понедељак, 19. фебруар 2018.

СВЕ ЈЕ СТАЛО,
САМО ЛОКОМОБИЛ 
ИДЕ ДАЉЕ

Локомобил је била једночасовна емисија Телевизије Сарајево, коју сам, као самостални уредник, емитовао једном недјељно, из Бањалучког Студија. Али за цијело подручје БиХ. 
Локомобил је значило Локално, Мобилно, Бањалучки, али је емисија била пуна занимљивог нелокалног садржаја, од Стефана Миленковића до научних радника, од Пиксија до Моире Орфеји, од Тајчи и Ане Сасо до Лепе Брене... и била веома гледана.
Њена и моја несрећа била је што сам је покренуо у години пред Ратове у Југославији.
Кад више нисам могао издржати притисак побједничких националних странака, да будем у њиховој служби, самостално сам, не обавијестивши Редакцију у Сарајеву, једне вечери, на крају емисије, рекао да се више неће емитовати.
Емисија је била забавна и маркетиншка. Имали смо рекламе из скоро цијелу Југославије. Па сам преко тога опремио студио у Бањалуци, у данашњем Банском Двору, као космички, за то вријеме. Са компјуетерским системом и архивама, непојмљивим у новинарском раду.
Могао сам и да плаћам рекламе у другим медијима.
Једна од тих је и ова коју сам, данас, случајно, пронашао у својој Архиви.
Слоган је схватљив кад се зна какво је тада вријеме било.
О томе говоре и наслови из Гласа, тог дана. Генерални директор Гласа, тада је била Јелена Афган а директор и главни уредник Антон Касиповић.