недеља, 26. март 2017.

ОТКАКО РТВБН
ЧИСТИ И КОД
АМЕРИЧКЕ АМБАСАДЕ
НИСУ НИ ЗА КУРАЦ

Мектићев Цуко, извјесни Небојша Вукановић, познатији као носач пара Криминалцу Сувари, за неколико реченица потајно снимљених у једном београдском хотелу, као и све боље курве и криминалци, налазе се у Хотелу, на свом блогу и на Порталоиду РТВБН, оптужио је Додика и мене за забрану емитовања и преноса тадашње Телевизије Србије на подручју, ваљда, Републике Српске, како би Срби остали мирни и не знали шта се у Србији догађа. Ваљда.
Добро што је оптужио мене. Ал, кад ми је дирно у Додика, сав сам позеленио.
Ну.
Будалу нити јеби нити с њим полемиши.
Зато ћу само рећи да је цијели текст, вјероватно наручен од некога. Јер, Вукановић о томе нема појма а нису успјели наћи неку другу валиднију Будалу која би писала нешто о томе.
За то бомбардерско вријеме битно је, у Српској, сљедеће.
► У Српској није постојала никаква Независна Комисија за Медије. Постојао је ИМЦ за БИХ, који су инсталирали Странци, као и Супервизора на СРТ. Што је све било посљедица Есдеесовог дивљања по медијима.
► Ја, нити Додик, нити Влада Српске, нисам донио никакву забрану емитовања програма РТС у Српској. Нити сам то могао донијети.
► Као Министар Информација наслиједио сам окупиран СРТ и Релеје које држао СФОР а технику је Крајишник, и његови Бргулаши, био разнио и посакривао по шумама.
► Тадашња Влада Српске имала је циљ да сачува Српску од Бомбардовања Нато Пакта. И да се сачувају Мостови на Дрини. Србији се помагало и јавно и тајно. Сјећам се да су дате расположиве количине Нафта за хуманитарне установе. Неке ствари се неће никада сазнати. Избјегавали смо да се састајемо са мрским представницима Међународне Заједнице.
*
Све то, око Бомбардовања, нема везе. То више никога не занима. Чак ни Вучића и његове Медије.
РТВБН игра своју службашку игру. Одувијек је био о служби Шешељевих Радикала, односно у служби онога код кога је и Шешељ на служби.
Стога су се веома рано окренули Вучићу.
Сада су и у служби Мектића и Америчке Амбасаде.
Тачно се осјећа тај воњ.
Од муљавог смрада поплава су се и опрали али од смрада Копање, којег су угостили у посебној емисији како би мене почео да девастира и тако, као Додиков играч, дао знак свима да и Нато може да ме бомбардује, и због чега сам Тришићу рекао да је то педерски потез, па ме је позвао код Сузане у емисију, а Сузану је звао Додик и рекао да ме не пита ништа о Копањи, што сам правилно схватио, и од смрада оног Америчког Амбасадора који је био код Тришића и БНТВ, задуго се неће опрати.
Главни циљ Манипулативне Информатије РТВБН, сада, је раздвојити Додика и Вучића, односно Српску од Србије.
На тај начин се Српска оставља у Бакировој Авлији а Вучићу се омогућује да мирно гледа како је черече и одводе.
Нуспродукт је рушење СНСД чиме би се Потурицама, Промјенашима и Српским Пичкама, омогућило да владају и овдје, у Српској, и да пуше Сарај Бакиру. Тако би се, рачунају, Срби у Српској, Јавност и Бирачи, превели жедни преко Миљацке, као Срби у Србији, преко Мораву у Напредњаке.
Зато се уништава и Српска Демократска Странка. Чији Актери се растјерују а за Предсједника се доводи минорни лик из провинције. Како би Мектићи имали већу самосталност и прођу а они које ће намјестити када сруше СНСД и ухапсе Додика, већи политички простор.
Тако, да се знамо. И зашто лају цуке.