понедељак, 7. новембар 2016.

УЛОГА
МОЈЕ ПОРОДИЦЕ
У ЕВРОПСКИМ
ИНТЕГРАЦИЈАМА

● Ја сам оптужен за Ратне Злочине. Оптужница, која је наређена, потврђена и спроведена, ставила ми је на терет то што нисам спријечио Радована Караџића да даје изјаве и да обилази ратишта а нарочито ми је отежавајуће било то што сам с њим у Удруженом Српском Подухвату јер наше породице славе Славе.
Чека се још само правоснажност Пресуде.
● Моја Ћерка је постала независна, у складу са најбољом европском праксом, и добила је још три страна оца и двије стране мајке.
● Ствари у мојој кући су приватизоване. Шпорет, фрижидер и то, приватизовали су сакупљачи секундарних сировина и продали их на килу а мјеста за Шпорет, Фрижидер и то, продата су Страним Инвеститорима. Тако да су ту сада пумпе за еуродизел и то са цријевима која воде на улицу гдје се пуне резервоари. Паре од тога иду на рачуне страних банака које су овдје ко домаће.
● Дошло је до модернизације, у складу са еколошким стандардима. Ваздух у кућу улази кроз олуке а вода и канализација се одводе вентилаторима.
● Ћерка, која је добила Радну Дозволу, што је велика ствар јер Мигранти углавном добијају боравишну, долази у нашу кућу кад је гласање, приликом Избора. Што много значи за суживот, помирење и толеранцију јер у нашу кућу тада дођу и други који не живе у Босни и Херцеговини а многи о оних који никад нису живјели.
● Моја супруга је формирала Савез Са Рајком и кад ручамо, она сједи са мном за столом а има и посебан свој сто са ручком. Неко јој доноси запршке, однекле.
● У ходнику зграде, кажу, ја нисам могао да изађем, има нови кућни ред са насловом Реформска Агенда. Забрањено је, кажу, пишање низ степенице, паљење јавног свјетла у стубишту и заустављено запошљавање у ходницима.
● Прозори су укинути а умјесто њих су уграђени екрани Телевизија За Промјене и Бибиси и Сиенен. Чуо сам да неки илегално имају уграђене Пинкове, умјесто прозора. Неки гледају РТРС али се њихове слике одмах ујутро нађу на друштвеним бандерама.
● У мојој кући су остала врата. Истина, она се не могу отворити изнутра али могу споља. Не би ни те могућности било, али су рекли да је тако јер кроз нешто треба да уђу Поглавља. Кад буду готова.
● Још прије десет година на нашој згради је илегално надзидан један цијели спрат а сада јављају да ће се инсистирати и на промјени крова, гдје кров више неће имати улогу уставе за кишу, снијег и то и гдје ће мој стан постати заједничка просторија. А ја и моја породица ћемо имати сва права, као и мањине у Хрватској, Аустрији, Њемачкој. И другим земљама ЕУ.
● Слике у мом стану, слике које сам ја насликао, однијете су и замијењене модерном умјетношћу. Плавим и жутим троугловима са звјездицама петокракама. Петокраке сада симболишу пет сексуалних оријентација које су потпуно равноправне. А неке су равноправније од оних старих које смо знали док је петокрака била црвена. Ја, напримјер, одавно општим са једим старим лаптопом. И моја супруга то сматра нормалним. Обуче неку лепршаву хаљину дугиних боја, и док ја то радим, она поносно и достојанствено шета око мене.

● Све у свему, срећна је моја породица и моја кућа. Једва се чекају Избори и Стране Инвестиције. И ја сам срећан. Толико, да једва чекам да одем у Хаг.